من باید برم از تستچی چون مجبورم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من باید برم از تستچی چون مجبورم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آجی زود زود بیا تستچی 😢😢😢
ولی خعلی وقته نیسی 😕😔
آجی نرووووو🥺😭💔
نمیرمم😭
نههههه عاجووووو چرااااا😭😭😭
قول بده ک بر میگردی😥
به زور راضیش کردم گفت میذارم چند دیقه بری تو تستچی ولی نه مدام بری توش راضی شد😄
😥
خیلی بد شد آجی خیلی ناراحت شدم منمجبور نیستم برم به زور مامان و بابام رو راضی کردم
نمیخوام از تستچی برم چون تستچی تنها جایی هس که حالم رو خوب میکنه من آجی هام و تستچی رو خیلی دوس دارم تمام تلاشم رو کردم تا موقع مدرسه تو تستچی بمونم من واقعا آجی های تستچیم رو دوس دارم دوس ندارم ناراحت باشن به خاطر هر چیزی نمیخوام از تستچی برن همشون رو دوس دارم ولی موقع مدرسه من زیاد نمیتونم بیام تستچی همه چیزم همین گوشی هس برام مهم نیس کیفیت خوبی داشته باشه یا نه فقط دوس دارم یه چیزی باشه که بتونم باهاش حرف بزنم
منم به زور راضیش کردم گفت میذارم چند دیقه بری تو تستچی ولی نه مدام بری توش راضی شد ☺😐
چه خوب