5 سال پیش 8 اسلاید 40 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • سریال پزشک در بار خیلی قشنگه که از شبکه تماشا میخواد نشون بده و پسران بر تر از گل عاله💜

    • آره منم پسران برتر دیدم عالیه
      حتما میبینم
      ممنون❤️❤️

    • ❤❤ممنون

  • عررر روباه نه دم و هتل دل لونا خیلی خوب بودن:)🌼
    راسی منم آرمیم..بایسم کوک:>
    من سریال وینچنزو و عاشقان ماه و آقای ملکه و سقوط بر روی تو رو پیشنهاد میکنم بت..

    • دقیقا منم یابیم کوکه
      عاشقان ماه دیدم عالیه بقیه هم حتما میبینم
      ممنون❤️❤️

    • خوهش :))

  • های لاو، منم کیدرامرم..کسیو تو تستچی نمیشناسم🙂💜
    فرندم میشی؟ اصل میدی؟:)

    • های😍🥰🥰
      معلومه میشم ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩
      نسیمم و ۱۷ سالمه و تهرانی هستم

    • خشم :)
      شیدام 15 شمال

  • منم آرمیم و داخل هتل دل لونا اون قسمت که اون روحه که چشم نداره و وقتی که کو چانسونگ بهش کمک می‌کنه شمارش برمیگرده رو خیلی دوست داشتم و به نظرم سریالای وارثان و دبلیو و ویرانگر هم خیلی قشنگن🤗🤗💜💜

    • 💜💜💜💜
      منم خیلی اون سکانس رو دوست داشتم
      من خودم دبلیو دیدم خیلی خوب بود ولی ویرانگر هنوز تموم نکردم .
      ممنون

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.