5 سال پیش 6 اسلاید 872 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • بیگ هیت الانا دختر قبول میکنه؟

    • نن خواهر من ادیشن دادم گف ظرفیت پره ها شاید الان اوکی شده باشه

  • عزیزم به نظرت زیر مجموعه هایب ادور خوبه؟

    از همه لحاظ مخصوصا درامد و معروفیت؟

  • آنیییییییی کمپانی rbw هم خوبه... یا pledis یا مثلا ador ...
    کانگ رزی شی هم میخواست بره پلدیس...شاید همو دیدیم🙂💔

  • آقا تو عکس دقت کردم با ۲ تا بالرین داریم😐
    ۳تا وکالیست😐
    یه رپر یه سنتر😐😐
    ترکیب خوبیه 😐👍🏻🫂💔💔💔💔💔از ۱۳ به ۷رسیدیم😐💔💔💔💔💔

    • اها اوک😂💜
      قسم میخوری چرا مگه کوله پشتیمو ور داشتی خو عکس گروهو ادیت زدی دیگه آنی😂🧒🏻🌸

  • کمپانیQRQ
    | 12 ساعت پیش
    تصمیم گرفتم رعیس بد جنس شم جنبه ندارین خو😑
    رییس؟!😐🖤💢💥💢🖤🖤💢💥💢🖤🖤💢💥💢🖤🖤💢💥💢🖤🖤💢💥💢🖤

  • من که میگم یا برین هایب یا برین اون کمپانی که ایو توش بود ( چیه خب اسمش سخته 😹😹)

    موفق باشی ❤❤❤

    • هایب هایب هاااااییییییییییییبببببببببببببببب
      ولی خب دختر قبول نمیکنن😐من باید برم خواهر هوپی و ز.ن تهیونگ و تحولیشون بدم بهرحال پس باید برم😐😂❌

    • منم ببر منم خواهر همشونم منم تحویل بده 😅😅😅😅😅 اره یه گروه دخترانه باید از هایب دبیو کنه 😊

    • خوشبحال بنگتن چقدر خواهر دارن😐😂

    • 😅😅😅😅😅😅😅

  • بیگ هیت فقط همین:)

  • *قهوه....بخبشید آیس پک خود را در دست می فشارد و آهی می کشد که تا فیها خالدون هر کسی باهاش میسوزه😐😂

    • خوبی؟😐

    • نوچ😐😸ساعت هم رنده ۱۱:۱۱ معنیش چه میسد😐😸

  • DS music کمپانی خوبیه به نظرم...
    یا اگه میخوایم بریم بیگ فور هایب یا جی وای پی😊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.