واییییی اینجا خیلی خیلی خوبه💗😍همه چی اوکیه... میخای بدونی چجور محله ای در انتظارته؟😇😚 پس با تست همراه باش نفصم
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
واییییی اینجا خیلی خیلی خوبه💗😍همه چی اوکیه... میخای بدونی چجور محله ای در انتظارته؟😇😚 پس با تست همراه باش نفصم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم میرم میشم رئیس مافیای محله با جانی بعدش باهم میزنیم بی تی اسو میپوکونیم(قصد توهین ندارم صرفا برای خنده گفتم)بعدم میرم پیش لئو(کراش بچگیم😍😍)و به همراه بیلی مزون رو اداره میکنم😁😂
به به...
کلل برنامه داری نه؟؟😂💗
بله که برنتمه دارم😂😂😎
من میشن خلافکار نه برای اینکه با خلافکاره همکاری کنم برای اینکه بی تی اس بیاد منو بگیره جاستین بیبر همسایمون یا خدا
خوشبختم آقای خلافکار😂😚بنده هم شیرینی پز محلم که جونگکوک هر روز صبح میاد تو مغازه کیک میخوره برا خودش😋😂