5 سال پیش 8 اسلاید 197 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • ۱: آره
    ۲: چریونگ

  • ج چ: اره میدزی هستم
    اول ارمی بعد بلینک بعد هم میدزی بعد اریانا بعد هم وانس
    بایسم یجیه😂

  • من میخوام فنشون بشم تا یه ماه پیش هیترشون بودم ولی الان احساس میکنم خیلی دلم میخواد فنشون شم من اگه بخوام فن یه گروهی بشم باید قبلش به طور وحشتناکی هیترشون باشم مثلا قبل از اینکه ارمی شم خیلی از بنگتن بدم میومد ولی خب ارمی شدم
    الان هم میخوام میدزی شمممممم

  • راستی آجی نتیجه مسابقه بلک پینک رو کی اعلام می کنی؟

    • نتیجه مسابقه ادیت هری پاتر که اعلام شد و گذاشتم مال بلک پینک رو میزارم😊

  • آجی منم میدزی هستم بایستم ریوجین با یونا هست

    • عه 😍
      اها من بعد از یجی ریوجین رو دوست دارم ولی یجی بیشتر😍😊

  • اجی من ایتزی رو دوست دارم اما توایس رو یکممم بیشتر .
    البته نه وانسم نه میدزی .😂
    اما منم یجی رو بیشتر دوست دارم .
    بایسمم تو توایس نایونه 🌺
    بهت پیشنهاد میکنم درمورد اونا هم تحقیق کن شاید خوشت بیاد ‌🌹

    • چه جالب😍
      من از توایس بد جوری بدم میاد😐
      ولی بهشون توهین نمیکنم😊
      اره یجی خیلی کیوته 😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.