5 سال پیش 6 اسلاید 131 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • السا👍🏻

  • اول بلک پینک بعد السا

  • هیچ کدوم
    بی تی اس که اصلااااااا ۰ ( حالا ناراحت نشی که گفتم اصلانا چون من اصلااااا ارمی نیستم و نخواهم صد )
    السا هم ۲۰ درصد
    میراکلس ۵۰
    میویس ۴۰
    لو ژان ۱۰

    • نه مشکلی نیس
      هر کسی یه سلیقه ای داره
      ولی من لو ژان رو خیلییی دوس دارم همینطور بی تی اس رو

    • چرا بی تی اس اصلا هوم
      بی تی اس به این نازی🙂🤏🏼
      چرا دوسشون نداری😐

  • یادته که چقد درمورد السا حرف میزدیم
    الان که همش شده بی تی اس

    • ارهه یادمه
      الان که من یه روز بی تی اس نبینم میمیرمممم
      وای خدا الان میگم خدایا چرا انقد دیوونه بودم که اهنگای السا رو به زبانای مختلق حفظ میکردم

  • بی تی اس

  • لطفا به این پروفایلم هم سر بزنین
    این اکانت با کامپیوتر ه وقتی رفتم تو کامپیوتر جواب میدم

  • سخت شد که تا قبل بی تی اس انتخابم میویس بود ولی بعد بی تی اس انتخابم به بی تی اس تغییر کرد

  • بی تی اس بعدش هتل ترانسلوانیا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.