فالو : فالو لطفا تو کامنتا بگید
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فالو : فالو لطفا تو کامنتا بگید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
السا👍🏻
اول بلک پینک بعد السا
هیچ کدوم
بی تی اس که اصلااااااا ۰ ( حالا ناراحت نشی که گفتم اصلانا چون من اصلااااا ارمی نیستم و نخواهم صد )
السا هم ۲۰ درصد
میراکلس ۵۰
میویس ۴۰
لو ژان ۱۰
نه مشکلی نیس
هر کسی یه سلیقه ای داره
ولی من لو ژان رو خیلییی دوس دارم همینطور بی تی اس رو
چرا بی تی اس اصلا هوم
بی تی اس به این نازی🙂🤏🏼
چرا دوسشون نداری😐
یادته که چقد درمورد السا حرف میزدیم
الان که همش شده بی تی اس
ارهه یادمه
الان که من یه روز بی تی اس نبینم میمیرمممم
وای خدا الان میگم خدایا چرا انقد دیوونه بودم که اهنگای السا رو به زبانای مختلق حفظ میکردم
بی تی اس
عالیهه منم بی تی اس
لطفا به این پروفایلم هم سر بزنین
این اکانت با کامپیوتر ه وقتی رفتم تو کامپیوتر جواب میدم
سخت شد که تا قبل بی تی اس انتخابم میویس بود ولی بعد بی تی اس انتخابم به بی تی اس تغییر کرد
بی تی اس عالیه
صد در صد
بی تی اس بعدش هتل ترانسلوانیا