سلام من دریا بیشتر اسم یاسی رو دوست دارم.من تازه اومدم تستچی برید بیوگرافیمو بخونید💜💜💜
همونطور که توی توضیحات گفتم اسمم دریا و عاشق اسم یاسیم عاشق رنگ صورتی هستم و عاشق استیکر فرستادنم(همش تو کلاسای آنلاین فقط درحال استیکر و ایموجی فرستادن بودم😐🤕) عاشق گروه بلک پینک اورگلو و پینک فانتزی هستم بیشتر اورگلو.بایسم از بلک پینک لیسا از اورگلو شیهیون از پینک فانتزی موموکا چون اسمم موموکا عاشق ایموجی ✌ و ☺ و🍫 هستم وقت گذروندن با دوستامو خیلی دوست دارم❤❤❤❤
عاشق.... خب شاید مسخرم کنید ولی من واقا عاشق آب دوغ خیارم😐😐😐 خب خیلی مسخرس آب دوغ خیار ولی خب بلاخره اینم غذای موردعلاقمه😑 از هویج پلو به شدت متنفرم و بعد آب دوع خیار عاشق قیمه هستم از رنگ سبز خیلی بدم میاد یه اوتاکو هستم فن اتک ان تایتانم طرفدار لیوای و جان و آنی و هیستوریا هستم و ارن و میکاسا رو دوست ندارم ولی هیچ وقت توهین نمیکنم.عاشق گل رزم ولی بوی یه گل دیگه رو دوست دارم😐
۱۱ سالمه و مهر هستم.همیشه شوخم و شوخی میکنم ولی نه درحد رومخ بازی☺ عاشق بازی مافیا و قایم موشک آنلاین(یه بازی تو گوشی)گرنی و پی کا لو هستم🍫💜🍰🔫
چشمام سیاه موهام سیاه و کوتاه و لبامم خب کوچولو ولی نه زیاد کوچولو.لاغرم ولی نه خیلی پوستم سفیده و عاشق کارتون باب اسفنجی و انیمه اتک ان تایتان هستم 🍓 البته اتک ان تایتان رو یه بار گفتم دوباره گفتم😐😐
از درس ریاضی و نگارش متنفرم از مطالعات اجتماعی خوشم میاد و خیلی بلدم
یه خواهر ۱۷ ساله دارم و یه خواهر ۸ ساله🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰 عاشق شوکولاتم🍫🍫🍫یا حالا همون شُکلات😐
اعتماد به نفسم یکم بالاست و عاشق تست ساختنم همیشه هم آهنگ گوش میدم برای همین موقعیتمو"موزیک گوش میکنم!"نوشتم. تو مهمونیا گوشه گیر نیستم ولی پرحرف هم نیستم و با دختر خالم خیلی صمیمیم♡♡♡اسم دختر خالم یسنا💜💜💜
بیلی آیلیش رو هم دوست دارم و آیو.بازی ساکورا اسکول رو هم دارم کلی هم تئوری ازش دارم😍😍😍😍😍😍😍😙😙😙😙😙
و قبل از ساختن اولین تستم فکرشو میکردم اسلاید اضافی بیارم😐 واااااااااییییی
فالو=فالو فقط باید تو کامنتا بگید تا فالو کنم.همیشه هم پاسخ کامنت میدم همیییشه
بای بای🍓🍓🍓🍓🍓🍓 راستی اسلاید بعد نرو چیز خاصی ندارم☺
خیر سرم گفتم نیا اسلاید بعد😐
سلام کیوتم ♥️💜
میای دختر من شی ؟!
بلههه😁😁🍫🍫
خوش حال شدم که دخترم شدی دخترم برو تو پروفایلم بیوگرافی مو ببین که منو بشناسی 💦💜
سلام من آجیت میشم برعکس از رنک سبز خیلی خوشم میاد😂💚
😂😂😂😂اشکال نداره سلیقه هرکی یکیه😙من تو بیوگرافیم اسممو سنمو نوشتم و شما؟؟؟
سلام بچه ها منم دنبال کنید♥♥♥
لطفا testchi
سلام میشه منو دنبال کنی دنبالت کردم و به همه معرفی کنید و لایک و کامنت بزارید لطفا ممنون
testchi😔😔😔😔
سلامح کیوتی💖❤مییای آجی شیم؟؟>_<
اگر خواستی بگو💋💋💗💗💖💖💘
فرانه ۱۱ ساله عاشق اسم سارینام💗
تنکص
سلوووم😍😍😍😍منم ۱۱ سالمه دریا😙🏝
خوشبختم💋کیوووتی🍫🍫🍫🍫
خوشبختم دریا جون💖💖💖
یعنی آجی جون☺❤
سلام من تو تستت شرکت کردم تو هم تو سایتم شرکت کنـــ؟ 🙂
testchi
ایناهاش
حتما😊😊😊😘😘😘