5 سال پیش 10 اسلاید 1,960 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • بلک پینک یا بی تی اس: بی تی اس و بلک پینک عاشق هردو گروه هستم اما بیشتر عاشق بی تی اس هستم
    رنگ مورد علاقت: آبی آسمانی وصورتی کمرنگ
    طرفدار انیمه هستی: قبلا بودم الان زیاد نیستم قبلا زیاد نگاه میکردم اما الان نه هرازگاهی نگاه میکنم
    پسر بهتره یا دختر: هردو اما بستگی داره به شخصیتش و کلا شخصش یه بار میبینی یه پسر از دختر بهتره یه بار میبینی دختر از پسر بهتره اما پسر تو درد ودل کردن عالی هستند بیشترشون بهتر دخترا گوش میدن

  • خب اول از همه یه چیز جالب جدیدا تستچی میاره که جواب هارو ببینی دیگه و مال من همه ی جواب هام سمت راست بودش

  • اهان یادم رفت تا حالا تو عمرم انیمه ندیدم

  • 1خب نه اهنگ بی تی اس گوش میکنم نه بلک پینک اما اعضای هر دوتا رو میشناسم و بلک پینک و بیشتر دوست دارم
    2رنگ مورد علاقم ابی کم رنگ
    3 من دخترم و به دختر بودنم افتخار می دونم و دخترا رو مقداری بهتر از پسرا می دونم

  • بی تی اس🥰 بنفش یاسی 🤩 عاشق انیمه😍دختر😎😀😁🤣😂😃😄😅😆😉😊🙂☺😚😙😗🥰😘😍😎😋🤗🤩🤔🤨😐😑😶🙄😏😣😜😛😌😴😫😪😯🤐😮😥😝🤤😒😓😔😕🤑🙃😲☹😨😧😦😭😢😤😟😞😖🙁😩🤯😬😰😱🥵🥶😳😵🤪😇🤧🤮🤢🤕🤒😷🤬😠😡🤠🥳🥺🤥🤫🤭🧐🤓☻👾👽👻☠💀👺👹🤡👿😈🤖💩😸😹😻😼😽🙀😿👨🏿🧑🏻👧🏻👦🧒👶🙊🙊🙉🙈😾👩🏻🧓🏻👴🏻👵🏻👨‍⚕️👩‍⚕️👨‍🎓👩🏼‍🎓👨‍🏫👩🏻‍🏫👩‍🏭👨‍🏭👩🏻‍🔧👨‍🔧👩‍🍳👨‍🍳👩‍🌾👨‍🌾👩‍⚖👨‍⚖👨🏻‍💼👩🏻‍💼👨‍🔬👩‍🔬👨‍💻👩‍💻👨‍🎤👩‍🎤👨‍🎨👩‍🎨🕵️‍♀️🕵️‍♂️👮‍♀️👮‍♂️👩‍🚒👨‍🚒👩‍🚀👨‍🚀👩‍✈️👨‍✈️💂‍♂️💂‍♀️👷

  • بلک پینک
    مشکی
    یکم دوست دارم
    دختر البته هردو خوبن چون خودم دخترم

  • بلک پینگ یا بی تی اس: بی تی اس

    رنگ مورد علاقت: بنفش

    طرفدار انیمه هستی: لنیمه نمی‌بینم ولی به نظرم بامزه‌ان دوستشون دارم

    پسر بهتره یا دختر: من که دخترم ولی بستگی داره
    ═══════════════════════════════

  • بلک پینگ
    صورتی
    بله انیمه دوست دارم
    البته دختر دختر

    ببخشید وبی اینا چه ربطی داره

  • آدم باهوشی هستی امیدوارم موفق باشی. ممنون

    بلک پینگ یا بی تی اس؟هیچکدوم
    پسر بهتره یا دختر؟دختر:)
    طرفدار انیمه هستی؟نه
    رنگ مورد علاقت؟بنفش و مشکی


    خب حس درونیمو بگو"_"

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.