...................
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
...................
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من خودم مشکلات زیادی دارم،ولی آدم که نمیتونه کلا تو راحتی باشه
از الانم منتظرم که اماها و اگرهایی که تو جواب مینویسید رو بخونم.
من درک نمیکنم که چرافکر میکنیدخانواده ها باید خوشحال شن؟والدینی که کلی زحمت کشیدن تا فرزندشون بزرگ شه و یک فرد مفید برای جامعه بشه،چرا باید خوشحال شن که بچشون وقتشو با دیدن فیلم هایی کره ای و انیمه و گروه های موسیقی هدر بده؟مگه ماچند بار زندگی میکنیم؟مگه چندبارفرصت داریم که برا آیندمون زحمت بکشیم؟اگه آدم یه ذره آینده نگر باشه،میبینه که انجام علایق تو اوقات فراغت مثل جمعه ها اشکالی نداره،ولی اینکه اینقدر افراطی بری سراغشون که از زندگی و درس و مشق و خانواده،وحشتناک و مسخرس.پس
#بی_فرهنگ_نباشیم
هی سرگوشی گرفتن گیر میدن همش با بچه های دیگه مقایسمون میکنن
هییی میدونی هوبی چرا دو رویی میکنه واسه ما؟ تا ما شاد باشیم و امید داشته باشیم ـ.. کوک میگه اون خیلی افسردس پ خب دو رویی میکنه ب خاطر ما ـ.. ایشالا حالش خوب شه.ـــ
با حرفتم موافقم ولی دستشون درد نکنه ی کاری کردن ما ب وجود بیاییم کلفتی جبرانش رو میکنه دیگه نه؟ ولی بعد هجده سالگی خودتی و خودت...
هوپی عزیزمممم😭
😭❤
سر چیزهای الکی داد میزنن کتکمون میزنن
دیگه خدایی کتک نمیزنن که😐😐😐
من خودم با خانواده ام مشکل خاصی ندارم ولی دختر عمه ام با باباش خیلی مشکل داره و به همین خاطر افسرده شده امیدوارم همه خانواده ها بچه هاشون رو درک کنن
هی 😧😧
اشکال نداره ماهم خدایی داریم 😭😭😭😭
خدایی که همیشه حواسش بهمون هست پس من فقط توکل میکنم به خدا 😢😢😢😢❤❤
انگار ما دیگه ادم نیستیم خانواده هابه هیچ وجع دکمون نمیکنن 😭😭😭😭😭
موفق باشی ❤❤❤
بل خعلی حقه فقد موتونم بگم خوش ب حال شما ک خانوادتون ب علاقتون گیر نمدن همینو میتونم بگم💔
کی گفته من ارمی هستم و خانواده ام اصلا موافق نیستن و گیر میدن
فالویی بفالو🥺😍
فالویی سوییتی
واقعا حق گفتی 💔🚶
💔💔
راستی یادم رفت بگم مشکل لگن هم دارم😓😭💔🥺
😭💔
😿😿