فقط من با بخش معرفی مشکل دارم؟😐🍀
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فقط من با بخش معرفی مشکل دارم؟😐🍀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من همین چند دقیقه پیش داشتم هیراد گوش میدادم(😒همون خواننده ک.ص.خ.ل.ه)از وقتی اینو فهمیدم هیت بارونش کردم ب.ی.ش.ع.و.ر گ.ا.و
ساسی.هیدن.صادقلو.گلزار.
من از ساسی و هیدن ممتتتنننفففرررممم
چون به بی تی اس هست دادن
ساسی
حمید هیراد
مسعود صادقلو
مهراد هیدن
برای هیت داده به بی تی اس
ج.۰ آره خود س.ا.س.ی ک.ه.که
هیم
آهنگاشم پره ب*ی*ش*ع*و*ر*ی*ه😐💔
ایش برام یادآوری شد😐😹
در هر صورت هیچکس نباید آرمیا رو دست کم بگیره😐💜
ره😂🙂
خدایامحوش کن همه باهم بگین امین
مهم نیس کی باشه هرکی به بنگتن توهین کنه
امییییننن
ج چ : حمید حیراد . چون عکس تهیونگ رو گذاشت واسه آلبومش ، و خیلی گستاخانه اومد دلیلای چرت بافت . از آهنگ فیکی لاو تقلید کرد . و علاوه بر اینکه مذرت خواهی نکرد به بی تی اس توهینم کرد . ص گ پ د ر ک ث ا ف ت😒😒😒😒😒😒😒
😑💔
ج چ :ساسی چون بی تی اس رو مسخره کرده
🙂🤌
ساسی 🤐😬😡😡🤬
ع و ض ی نژاد پ ر س ت