خودم یه پونی ساختم .البته یه چونی ما شناخته رو برداشتم و ادیت کردم .ادیتش ۲ ساعت وقت برد
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خودم یه پونی ساختم .البته یه چونی ما شناخته رو برداشتم و ادیت کردم .ادیتش ۲ ساعت وقت برد
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود دوست منم ی پونی کشیده بود ولی الان ت تستچی نی وگرنه بهت میگفتم ببینیش،اسم پونیش سوفیا بود:]
خخخووووووششششششگگگگگلللههههه
مرسیییییییی
رو طراحی کار کن یک کم خودش را کج و کوله کشیدی صاف نشده😐
با احترام کامل میگم،تلاشش رو کرده خب و خب شده حداقل بهتر از من و نباید بهش اینجوری بگیم
رو نقاشیت رو گوشی بیشتر کار کن😐😐😐زیاد به دلن ننشست 😐تو همون رو کاغد سیاه قلمتو بکش😐
نه اینکه شما خیلی خوب نقاشی میکشی😐
کلر💙
بی حوصله
| 17 دقیقه پیش
نه اینکه شما خیلی خوب نقاشی میکشی😐
نمیدونم نقاشیش چجوریه ولی صحیح
تو مثلا آرمی ای عکس شوگا رو گزاشتی پروفت:/
بی تی اس یاد داد به کسی توهین نکنی و...!
چرا میای زیر پست یکی همچین زری میزنی؟!!!؟
نقاشیش خوبه ، تلاششو کرده ، الان اگر راست میگی استاد نقاشی ای ی پست از نقاشیت بزار ببینیم
کلرررررررررر
کلــــــــــــــــر همین الان وضعیتت رو از غمگین تغییر بده😐یالا😐🔪
نموخام
چیرا؟😐🔪
اگ تغییر ندهی با بلراک مواجه میشی
و گستر
و کیل!
وضعیتش غمگین بود من و بچه گیر داده بودیم تغییر بده ک داد
افنر افنر