من خیییلی فیلم دیدم تو هم دیدی ؟
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من خیییلی فیلم دیدم تو هم دیدی ؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ایول من همرو درست زدم 😎😜
حالا که نظر دادم تست های منم بخون😉😜😁
عزیزم میراکلس برای پاریس هست نه امریکا
بله عزیزم
اگر دقیق بخوام بگم من نگفتم آمریکایی
و میراکلس فرانسه ژاپن و کره جنوبی باهم ساختن و در قسمت نیویورک هم که آمریکا من فقط گفتم کدوم بلندترین فیلم آمریکایی
آره همینطوره فرانسه و ژاپن ساختن و آمریکا یعنی کمپانی والت دیزنی نقش خیلی مهمی داشته میشه گفت کارتون رو نصف نصف ساختن و ژاپن فقط کاگامی و اون یکی رو کشیده
۱۰۰٪ درست زدم
تستت عالیییی یود
لطفا بازم ازین تستا بزار
80 زدم هورا
اقا تقصیر من چیه از انیمه بدم میاد اگه اون حصاب نشه من 90 میشدم
خو بوبد با اینکه زیاد فیلم نمیبینم 80 زدم💋😊
👌👌👌