مسابقه ادیت ورژن کویین تیلور^-^ بعدی ورژن کی باشه؟😐^-^
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مسابقه ادیت ورژن کویین تیلور^-^ بعدی ورژن کی باشه؟😐^-^
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من شرکت میکنمممم
تستم تو بررسیه لاو💛
آخ ببخشید خعلی وقته تموم شده:(
برنده اشم اعلام شد:(
یکی شرکت کرده بود البته فق:|
عاااا:( حالا ادیتم خوب بود؟
تستم منتشر شد اجی :)
دیدم آجی^-^
واست کامنت گذاشتم تو بررسیه^-^
باشه اجی :)🧡
فکر کنم اومد^-^ :)
اره اومد 🙂🦋 فقط ی خواهشی ازت دارم ، خواستی برنده رو اعلام کنی ، برنده واقعیو اعلام کن من ناراحت نمیشم ی وقت پیش خودت نگی این اجیمه از دستم ناراحت میشه ، من نمیشم اجی جونم 🙂❤❤❤ ممنون
چشم آجی جون🥺🙃
قبل از منتشر شدن این دوتا نظری که مح دادم دقیقا ۱۳ تا نظر بود😂(خودت میدونی دیه؟🙃)
اره😂
ممنون :)
😂😂😂😂✨
من شرکت میکنم 😻 با عمس اولی ی ادیت میزنم برات :)))))
اینو الان دیدم^-^
ببخشید آجی نت نداشتم:(
باشه آجی جون^-^
اشکال نداره :)))))🦋😻
😍😍😍