5 سال پیش 7 اسلاید 487 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • من به چین

  • من اصلاً حسودیم نمیشه. من عاشق امتحانم . پیچاره ها امتحان نمیدن.خودش سرگرمیه دیگه. تازه اگر امتحان نمیدن بر اساس چی میفرستنشون سال بعدی ؟ در مورپ بقیشون هم درمورد رنگ قرمز چیزی که گفتن خیلی مسخرس. هیچوقت هم تو مدرسه خوابم نگرفته. اصلاً دوست ندارم تو مدرسه بخوابم ولی درمورد کره بدنیست.سوئیس هم ممکنه بقیه ی بچه هایی که به مدرسه رفتن مسخرش کنن بگن تو هنوز کوچولویی و این باعث ناراحتی هم میشه! تو مدرسه ی آمریکا هم یکم رعایت روزای برفی رو بکنن! تنها مشکل مدرسه های ایران درس های قرآنیه ! 😐😑😠😡

    • خب امتحان وقتی آسونه و باحاله که همه رو خونده باشی😐 تو دبیرستان اینجوری نیست یهو میبینی تو یک روز دو تا امتحان داری بعدم چون یادت میره یادداشت کنی یادت میره بخونی کلا گند اندر گند میشه هرچند فقط یه بار اینجوری شدم اونم فرداست که امتحان عربی دارم😐😐 ولی اینطور که گفتی بهتره ایران بمونیم هر روز یا نیم کلیو بریم مدرسه😐💔 باز اونا میتونن ابرو بردارن و تو ۱۲ سالگی اینستاگرام داشته باشن ما چی🤣💔(ایران وطنمممممم همه جانننننن و تنممممم😐😐😐)

    • اره راست میگی من اصلا نمیتونم قران بخونم با اینکه چهارم خیلی سخته

      منم امتحان رو دوست دارم تو شاد یکشنبه روز هالووین امتحان علوم رو تستی دادم همش درست بود با اینکه معلممون خوب توضیح نمیداد

  • به هلندی ها حسودیم میشه 😑

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.