6 سال پیش 10 اسلاید 114 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • اوه تازه دارم درکت میکنم اگه آشتی هستی 🤝 بیا دست دوستی بده
    ولی اگه آشتی هم نیستی داستانتو ادامه بده چونطرفدار داری

    • دوستیم🤝🤝اینم دست دوستی

    • آره دیگه رفیقیم 🤛🤜🤛🤜

  • واقعا نمیفهمم چرا نمیخوای ادامه بدی

    • ازبس که درس میده معلما من برای امتحان علوم حداقل 15 صفحه تو کتابم سوال نوشتم

    • ما معلممون یه درس زیست سنگین و سخت در عرض ۱ ساعت درس داد😶 بعد ده تا فایل فرستاد تا از روش بنویسیم😐

    • ما یه درس ساده میدیم 2 ساعت تولش میده تا توضیح بده بعد کتاب نوشت و دفتر نوشت و کلی مطلب و کلیپ

  • ننویسی من پارت ۷ جاذبه صفر درجه و پارت ۹ امپراطور هفت بعد رو نمی نویسم خود دانی

    • باشه بابا من نوشتم شما هم بنویس من منتظر امپراتور هفت بعد هستم و جاذبه ی صفر درجه میوام ببینم دیپر یادش میاد یا نه و اینکه میسو می‌تونه امپراتور بعد تاریک رو شکست بده یا نه

    • خیالم راحت شد

    • از هر دو یه قسمت توی بررسی هست امشب هم دوباره قسمت بعدی امپراطور هفت بعد رو مینویسم

    • دست درد نکه

  • بنویس دیگه اذیت نکن
    دیپر هنوز ادرین و مرینت رو ندیده

    • نترس نمیزارم به این زودی همو ببینن

  • با اینکه اومدی تو داستانم و بهم توهین کردی ولی من برای هیچ کس و نویسنده ای نمیخوام که به خاطر نظر من ننویسه و خوشحال نمیشم. من میگم ادامه بده ولی در هر صورت تو سر بحثو باز کردی من نمیخواستم دشمنی داشته باشم ولی تو توهین کردی منم مجبور شدم جوابتو بدم

    • نترس بخاطر تو نیست وقتی یه خواهر داشته باشی که ثانیه به ثانیه میره رو اعصاب دیگه برات اعصاب نمی‌مونه اون موقع از کوره در رفتم

  • تو میای تو داستان من نظر منفی میدی بعد انتظار داری من جبران نکنم؟ به قول خودت تو تو زرد از آب در اومدی که به خاطر نظرات ناراحت میشی و دوست داری کات کنی تو اصلا پسری؟ در ضمن من با تو کاری نداشتم و خودت شروع کردی و اگه سر به سرت بذارم چیکار میکنی اصلا چیکار میتونی بکنی؟

    • نه بخاطر تو نیست دنباله بهانه بودم چه دیواری از دیوار تو کوتاه تر کلا امروز امتحان علوم داشتیم پس فردا اجتماعی کلا دو هفته امتحان ریخته سرم راستی من یادم نیست کی نظر دادم اگه چیز بدی گفتم ببخشید من بعضی وقتا خیلی عصبانی میشم و اون موقع با یکی از بچه‌های کلاسمون حرفمون شد عصبانی بودم عصبانی تر شدم از اینکه نمیتونم حالیش کنم با کی طرفه و نظرتم اون موقع دیدم دیگه کلا از کوره در رفتم

    • راستی منم پسرم

  • C.X
    جان من فقط به خاطر من بنویس

  • My love
    خودم بهت پیام میدم

  • چرا ،، چرا ،، چرا
    نکن
    نکن ،،، خودم برات نظر میدم لطفا پایانش نباشه

    • اگر به من باشه دو دقیقه یه بار نظر میدم آرامش بنویسی

    • چون این پیش در آمد بود

  • پچه ها بخاطر نظرات بعضی ها تو تست قبل من همین جا کات میدم و در این لحظه پایان این داستانو اعلام میکنم

    • چرا ادامه بده

    • علاوه بر بعضی چیزا از امروز امتحانات شروع میشه و اینکه حال نوشتن ندارم کلا حالم گرفته است

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.