5 سال پیش 6 اسلاید 292 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (9)
  • نمیخوام بی احترامی کنماااا وای میتونی به جای اینکه این چرتو پرتا و حرفای منفی رو بگی انرژی مثبت بدی تو اگه میخواستی به حرفا و هیتای مردم گوش کنی اصن نباید آرمی میشدی بی تی اسم همینطور مهم نیست مردم چی میگن و چی فک میکنن مردم اگه بی تی اسو دوست ندارن میتونن نیان کنسرت مگه کسی مجبورشون کردع؟!!!! درضمن کی گفته حتما باید آرمی بمب داشته باشیم؟؟؟!!!! ی چیزه دیگه خواهشا بجای اینکه بیای تعداد آرمیا رو کم کنی، برو تو گوگل سرچ کن ی چیزایی رو بعد حرف بزن

  • یه نکته ای
    بی تی اس میخواسته بیاد ولی نزاشتن بیاد و دست خودشون نیست بیان✨️🍁

  • فق تهران شهر ایرانه،الان میدونی خود تهران چند میلیون جمعیت داره؟نهایتا ۱۰ میلیون آدما ایران از تهران هستن ،همون ده میلیون نهایتا ۸ میلیونیوم به قول خودت آرمی آن،حالا دیگ بماند شهر های بزرگ دیگ رو ، الان خود من بخای حساب کنی کل شهرمون تقریبا آرمی کردم،اونچه که دوستام خبر بی تی اس و تو گرمسار پخش کردن ،اونچه که من بخش کردم،اها اصلا چرا راه دور میریم برگردیم به راه نزدیگ، همین چند ماه پیش تولد نامی ، چنتا بادکنک بنفش هوا شد،تولدکوکی چنتا هشتک به نام جی کی لاو ایران ترند شد،پس لطفا‌خفه‌شو‌بشین‌سرجات

  • تو تو تستت گفتی مردم ایران نمیتونن قبول کنن که یه پسر آرایش میکنه
    اگ‌دفت کنی و اون مغذ‌کوچیک بزرگ کنی میفهمی جز شهر‌کوچیک من گرمسار ( تو استان سمنان) که از پیر ترینشون گرفته تا بچه ۳ یا ۴ ساله همه آرمی آن یا میدونن بی تی اس چیه دیگ چه برسه تهران و شهر های‌ بزرگ
    الان بی تی اس جوری شده که همه میشناسنش و نمیتونن هیچ شکری بخورن خودشونم میدونن اگ هیت بدن نهایتا دو نفر دهنشونو چیز میکنه و اینکه الان خاله مامانم نزدیک ۵۰ سالشه ارمی، مامانبزرگم خودش یه جور آرمی، خاله مامانم آرمی ، مامان بابام آرمی ان

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.