سلام.لطفا بعد از خوندن توضیحان به سوال اسلاید اخر در کامنت ها جواب بدید☺
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام.لطفا بعد از خوندن توضیحان به سوال اسلاید اخر در کامنت ها جواب بدید☺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ربطی به جنسیت نداره هرکی یک علاقه ای داره و دلیل نمیشه که اونو مسخره کنیم بنظر من نظر خودت بهترین نظر
سلام.
حقققققق.دقیقا.
من هم آرمیم هم بلینک و نه کیپاپ جنسیت نداره و پسرم
همچین فکری نکن هر کسی هرجور دوست داره با هر جنسیتی با هم طرز فکری میتونه هرکاری دوست داره انجام بده
من یه دخترم ولی از سربازی و اسلحه و اینا خوشم میاد پس هرکاری دوست داری انجام بده .😉😉😉
اصن ربط به جنسیت نداره هر کی میتونه کیپاپر باشه
عهههههههههههه
سلام 😐✋🏻
قطعا نه
کیپاپ جنسیت نداره
البته من فقط ارمی ام ولی بلک پینک خیلی گروه خوبیه و من رزی رو خیلییی دوس دارم بایسم هم تو بی تی اس شوگاعه
عیبی نداره که پسری مهم اینه که طرفدارشونی بلک پینک خودش توی کره جنوبی هزار تا طرفدار پسر داره
یه سوال
تو می خوای ایدل شی؟
کیپاپ دخترونه و پسرونه نداره
عزیز همه میتونن من هم یک دختر هستم و ترفدار یه گروه دخترونه و پسرونه هستم آیا جرمه؟
و تو هم ترفدار یه گروه دخترونه هستی آیا جرمه؟
معلومه که نه همه میتونن