5 سال پیش 6 اسلاید 619 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (7)
  • اجی من خیلی دوست دارم این تویی که منو دوس نداری و من برات مهم نیستم 💔

    • اجی من دوست داشتم و دارم اگه نداشتم وقتی اسمتو میارن یاد خاطرات بامزه و خجالت اورمون نمی افتادم :) ولی بقول خودت یهو تغییر کردمو دیگه مشخص نبود حالم خوبه یا نه دلایل زیادی برای تغییر داشتم و حق داشتم تغییر کنم با وجود شرایطم و بخاطر همون شرایطه که دیگه بر نمی گردم 💔دلم برای همه تنگ شده ولی چه میشه کرد زندگی همینه دیگه 🙂

    • منم دیگه بر نمی گردم وب💔 ... از وقتی امی رفت همه مون ناراحت شدیم تو از همه بیشتر 😔💔 خوشحالم که هنوزم دوسم داری 🙃❤

    • من امی رو درک می کردم اگه مجبور بود بره ولی حداقل دلیلیشو بهم می گفت یا ازم خداحافظی درست و حسابی می کرد :) نه اونجوری یک دفعه بره 💔و بیشتر از همه از این ناراحتم که اخرین دقایقی که وقت داشتم ازش درست خدافظی کنم نکردمو فقط چرت و پرت گفتم 💔💔تازه ای کاش طبق رویاهامون یک نشونه ای بهم میداد ۱۰ سال بعد بهش پیام بدم تا همو ببینیم/:

  • یاسییییی😢 آجی جونم دلم برات تنگ شده خوبی؟😢💔

    • سیلام @_@من که هیچوقت برات مهم نبودم ،چرا ؟😐💕و ممنون خودت بقیه چطورین😐

    • چرا مهم بودی 😢💔 تو خودت یه هو عوض شدی 😔💔...گ در ضمن من دیگه وب نیستم از بعقیه هم خبر ندارم ....

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.