5 سال پیش 6 اسلاید 727 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • از گبی متنفرممممممممممم

  • دلم سیب زمیینی سرخ کرده خاس ولی رژیمم

    • بشکنش🤷🏻‍♀️

  • کی گفته دارم اشکککک میریزم؟

  • خدایاااااا من عاشق ساشا بوممممم

  • گگگگببببب عاششقالللللل😭اخهه چچراااا؟؟؟!!ساشامو کشتی

  • ارن چرا خندید بابا این کارا رو با من نکنید توی یه کیلیپی از اهنگ تنها جاستین ببیبر که با اتک کلیپ درست کردم میگفت من همه چی داشتم لی کسی حرفمو گوش نمیداد ارن همه چی داشت همه چی ولی ازادی مردم و عشقشو به خودش ترجیع داد :)

    • ارن که نخندید اون ع خودش در آورد من مطمئنم ارن روی ساشا کر۰۰اش داشت😐💔
      بابا ارن نخندید اگر هم خندید از روی فشار عصبی بوده و از روی خوشحالی نبود ولی ارن رو ساشا کراشیدههههه بوددددد

    • ارن بعد از مردن ارن یاد خاطره ای افتاد که ساشا براشون گوشت اورده از اون خنده اش گرفت و ارن موقع ناراحتی میخنده اگه یادت بیاد اونجا که اون تایتان که نامادریش هست رو دیدی داششت همراه گریه کردن میخندید

  • خوب بخوابی دختر سیب‌زمینی😭😭😭

  • ساشا😭خاطراتم با تو با سیب زمینی شروع شد و با گوشت تمام شد😭منم یه تست برای ساشا ساختم خوشحال میشم بهش سر بزنی

  • 😔

  • خیلی مظلوم بود 💔💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.