های :) نسخه ی فروردینی آوردم بعد میرم سراغ بقیه ماه ها💛
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های :) نسخه ی فروردینی آوردم بعد میرم سراغ بقیه ماه ها💛
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واییییییییی عاجی جون عالییییییییییییییییییییییییییییییییییبیییییییییییییییییییی بود
منم فروردینی هستم.
تو چی؟؟
نه نیستم ولی اونا رو خیلی دوصت دارم
آهان فکر کردم فروردینی هستی
عالییییییی تست های منم بخونین
چشم 💕
ممنون عالی بود میشه اردیبهشت رو هم بزاری؟؟
من تمام ماه ها میزارم :)
از فروردین گرفته تا اسفند :)
میش ی کاری برام کنی😐💔
شوهر میخام 💔😐
برام پیدا کن یا خودت سو😐😐💔
برات پیدا میکنم 💗:)
عالی بود ❤️ البته من خودم شهریوری هستم فروردین نیستم ولی دختر خالم فروردینی ♥️
منظر تست شهریور باش💗😊
عر پشمام ریخت
اصولا ما فروردینیا خیلی با استعداد و محبوبیم😎اعتماد به سقف مو
با استعداد کی بودی تو😂
منم فروردینی ام عه مهران مدیری هم فروردینیه 😃
چه عالی ♥️:)
منم فروردینیم😍
چه عالی 💜