5 سال پیش 9 اسلاید 1,154 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • لباس مورد علاقم رو که داره تو کمد خاک میخوره چون پسرا هستن رو میپوشیدم و میرفتم خرید شب هم که میشد با تاپ شلوارک و لپتاپم میرفتم روی چمنای یه باغی پارکی جایی میشستم گیم میزم و بلند اهنگ ای لاو یو رو میخوندم بدون ترس از مزاحم و حرف مردم

  • بجای شال ومانتو کلاه با لباس کوتاه میپوشیدم
    شب میرفتم بیرون
    می‌رقصیدم😓

  • ج چ:وی حتی در این صورت ھم بہ زندگی گند خود ادامہ میداد

  • بدون ترس راه میرفتم (چون من وقتی یه مرد یا پسر از کنارم رد میشه میترسم)نیم تنه و دامن میپوشیدم با موهای باز میرفتم برای خودم داد میزدم آهنگ رو بلند میکردم میرقصیدم و کلی کار دیگه
    البته واقعا همشون بد نیستم ولی چه میشه کرد دیگه ترسع

  • ج چ:آزادانه با دوستام میرفتم بیرون بدون اینک کسی بهمون گیر بده و نگاهه بدی رومون باشه:)

  • همه خیلی راحت میریختیم تو خیابون و حال میکردیم بدون اینکه ترس داشته باشیم :)

  • ج چ : ساعت حدود ۱۰ یا ۱۱ میرفتم قدم میزدم و آهنگ گوش میکردم

  • هر وقت دلم میخواست میرفت تو شهر و قدم میزدم هرچی دلم میخواست میپوشیدم هر کاری که دوست داشتم انجام میدادم اهنگ گوش میدادمو میرقصیدم میرفتم ساحل

  • هر جور میخواستم رفتار میکردم لباس میپوشیپم و شبا با دوستام میرفتم بیرون لازم نبود هر روز با این ترس که قراره بلایی سرم بیاد زندگی کنم 🙂🙃💔

  • عالی بود
    ج.چ. نصف شب آهنگ مورد علاقم میزاشتم یه لباس نازک میپوشیدم و کنار دریا قدم میزدم و به ساحل نگاه میکردم شب هم کنار ساحل می خوابیدم

    • فدات ♥️✨
      چه دنیا قشنگ میشد کسی کار به کار کسی نداشت هرکس دوست داشت واسه خودش زندگی میکرد 💖

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.