5 سال پیش 13 اسلاید 797 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • فن آندرتیل اومد وسط نی هی هی هی! (خنده های پاپیروسی)

  • اندرتیل چیه؟😐😐

  • حار حار حیر حیر 😂😂😂😂😂😂😂🤝🏻✨✨✨
    به به می‌بینم اینجا کلی آندرتیل فن هست 😀😀😀🤝🏻🤝🏻🤝🏻
    چه جالب 🚶🏻‍♂️

    • عررر توهم فن آندرتیلییی؟؟

    • نه
      ولی دوسش دارم و اگه وقت کردم میرم سراغش
      من گنشین فنم 😂🤝🏻✨(میتونم با جرات بگم گنشین فنا خل ترین فندوم مربوط به گیمینگن:| )
      خوشبختم ⁦( ╹▽╹ )⁩🤝🏻

  • خدافظ من رفتم از تستچی

    • چــــــــــــی؟؟ نرو😭😭😭😭😭

  • اتفاقا پول دادم غذا خرید کلی 😹 تا دو سال گشنش نمیشه 😹 تازه مجبورش کردم بیشتر هم غذا بخوره یعنی در این حد سیر شده😹🔪



    ببین تو هرکی کاری کنی نمیتونی منو. مبتلا کنی!😐😂

    • 🎶چه بخوای چه نخوای تو رو بدست میارم🎵
      عه شرمنده یکم رفتم توی فاز آهنگ ایرانی😹💔
      سه دو یک حرکت=
      چه بخوای چه نخوای مبتلا میشی! اگه هم هیچکس نشه، من با اسم بایا زجرشون میدم😈😹🔪

  • نه دیگه ترسم یه چند روزه رفته😹 به لطف تو دیگه نمی‌ترسم 😌😹 بهش پول دادم نمیاد اگه بیاد کل دلار ها ازش گرفته میشه چون به کارتش دسترسی دارم (این هارورم واسه ما ادم شده کارت داره😐🔪)😹🖐️


    آقا من کل یچه های اکیپ رو میدم به هارور تا هارور ب.خ.و.ر.ت.ش.و.ن وگرنه هارور پول نوموخواد👌😂

    • اتفاقا پول دادم غذا خرید کلی 😹 تا دو سال گشنش نمیشه 😹 تازه مجبورش کردم بیشتر هم غذا بخوره یعنی در این حد سیر شده😹🔪

  • آقا من هارور رو بردم😹🖐️ گوذاشتمش توی انباری مخفیم هاها😹🔪


    هارور یه پخ کنه تو میپری هوا😐😂تازه تلپورت موکنه خهلی ایزیùwú

    • نه دیگه ترسم یه چند روزه رفته😹 به لطف تو دیگه نمی‌ترسم 😌😹 بهش پول دادم نمیاد اگه بیاد کل دلار ها ازش گرفته میشه چون به کارتش دسترسی دارم (این هارورم واسه ما ادم شده کارت داره😐🔪)😹🖐️

  • ماسک فایده نداره این بدجور مریضه 😹 تازه بهش پول دادم دیگه توی ماموریته بهش نزدیک شدی مبتلات کنه😹 دلار بهش دادم 😎🖐️😹


    آقا اصلا به د*ک من میرم پیش هارور مبتلا هم نومیشم!تا الان نشدم و نَمشمU_U

    • آقا من هارور رو بردم😹🖐️ گوذاشتمش توی انباری مخفیم هاها😹🔪

  • ویپر هزاران سوال تلاش کرد تا مبتلا شدی منم هزاران سال تلاش خواهم کرد😹🔪آها راستی دیگه نمیتونی از هارور استفاده کنی چون اسکن ازش گرفتم دیدم بیماری بایا دارع دیگه شک شد ۱۰۰٪ 😹💔


    ۱_ویپر هزاران ستل تلاش نکرد من خعلی سریع مبنلا شیدم
    ۲_ماکس موزنم دیه نوموگیرمùwú

    • ماسک فایده نداره این بدجور مریضه 😹 تازه بهش پول دادم دیگه توی ماموریته بهش نزدیک شدی مبتلات کنه😹 دلار بهش دادم 😎🖐️😹

  • واکسن ضد بایا نداریم متأسفانه این بیماری، وقتی بگیرین دیگه تا توی دنیا هستید با شماست😹🔪


    نـــــــــــــــــــــــــــــه!!دنیا جای بیرحمیه😐اصلا هیچ مکشلی نی من به هر حال هیجوره به بایا مبتلا نمیشم😂

    • ویپر هزاران سوال تلاش کرد تا مبتلا شدی منم هزاران سال تلاش خواهم کرد😹🔪آها راستی دیگه نمیتونی از هارور استفاده کنی چون اسکن ازش گرفتم دیدم بیماری بایا دارع دیگه شک شد ۱۰۰٪ 😹💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.