خب اینا مثلا فنآرتن که من کشیدم😐😅💔
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب اینا مثلا فنآرتن که من کشیدم😐😅💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالییییییییی مخصوصا جوجه مایگلین و بچگی مایدروس
اینا خط خطی بودن؟😐
خیلی عالی بود که😍😍😍
مرسی *-*
سلام
این خطی خطی بود 😡😡😡
خیلیییییی قشنگ بودن 😉❤❤❤❤
خوبه شما اینو میکشید من تا حالا فقط چن بار درس کردم
یه سوال که میدونم احمقانه اس : با کدوم اپ درس میکنی
ممنون :")
احمقانه نیست که کلی اپ نقاشی هست :|
من با Ibis paint x می کشم
وای عالیبود😍
من هم بعضی وقت ها می کشم ولی تویکشیدن سه رخ یکم اشکالدارم😩
مثلا دیروز داشتم یک الف می کشیدم،می خواستم حتما فرم گوشش معلوم باشه.بیچاره شدم تا چشماش را در اورد😂
ولی من معمولا فقط توی یک سبک می کشم.😅
ممنون *-*
من نیم رخ برام سخته هیچوقت نمی تونم :")
تو هم که می کشی بزار ببینیم خببب
باشه شاید گذاشتم.😅