😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آله ای کاش ولی ادامه نداد هق T-T بیا کودکانه گلیه کونیمT^T😹🔪
قفوله😂
*گریه های کودکانه😐😂🤧*
*گریه رو مخ بچه فامیل کردن🥺😹🔪💔*
پروفایل، کمیک ماما سی کیو از سنس کمیک تی ویه/: ماما سی کیو همون سازنده ی ارور، فرش و جنو سنس هست/: حیف شد سنس کمیک تی وی قسمت ۱۷ ب بعد رو ادامه نداد/':
اری مادونم مادونم=/ای کاش ادامه میدادTwT
آله ای کاش ولی ادامه نداد هق T-T بیا کودکانه گلیه کونیمT^T😹🔪
عالی بید جر خوردم
آخه چرا سوسک من سوسک ببینم س.ک.ت.ه می کنم....بزرگترین ترس من سوسکه😐😐😂😂
وای حدیث تو چقد منی😐😹😹😹
فقط اسلاید ۴ 🤣🤣🤣🤣🤣 مردم از خنده (ببخشید اگه ذهنم مریضه)
نه بابا منم همین بودم😂😂😂😂😂مریض چی چیه😂😂
آخه به خاطر این میگم که هیچ کدوم برای من خنده دار نبود جز ۴😅
عالی بید جر خوردم
آخه چرا سوسک من سوسک ببینم س.ک.ت.ه می کنم....بزرگترین ترس من سوسکه😐😐😂😂
😂😂😂😂
😂😂😂موافقم خدایی کجای سوسک تزس داره؟😐
ترس نداره ولی چندشه ووییییی🤢
خو چرا خیلیا سوسک میبینن جیغ میزنن؟؛-؛ بجاش بگین: اییی چندش🤢نه اینکه جیغ بزنین•-•
نه دیگه چندش باعث ترس هم میشه پس میشه چندش همراه با ترس پس جیغ😂✋
بابا من اون دفع داشتم با دختر خالم تصویری حرف میزدم خیلی ریلکس گفتم عه هستی نگا کن یه سوسک از همونجا جیغ زد😂😂😂مح از سوسک نمیترسم:|حتا ایی چندش رو هم تو دلم میگم😂🗡️بعضی اوقات برای اینکه یهویی تو یه جا میبینم داد میزنم بابا/مامان سوسک اینجاست:|ولی جیغ نع:|
من اگه سوسک بپره روم یا یه سوسک مثلا کنار پام ببینم جیغ میکشم برای بقیه مواقع هیچی نمیگم 😂