5 سال پیش 6 اسلاید 168 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (6)
  • تو قوانین تست چی بخونی میبینی که تو تست چی امکان درآمد و شاغل شدن وجود نداره

  • برای سوال اولت اینکه اگه پیش از ۵۰۰ تا تست برسی کرده باشید بهتون لقب کاراگاه رو بهت میدن و برای شاغل شدن باید بیش از ۳ ماه تو تستچی عضو شده باشی و ۱۵ تست یا داستان ساخته باشی(بعد این که شرایط لازم رو داشتی این مراحل رو انجام بده) بعد اگه با گوشی یا لپتاپ هستی اون بالا یه علامت زده نوشته پروفایل اونو میزنی چند تا گزینه داره اون اولی که نوشته برسی تست رو میزنی چند تا نوشته و از این چیز ها داره (حتما نوشته ها رو بخون) بعد برو پایین نوشته ناظر داوطلب رو اون کلیک کن و .....(بعدش رو نمی دونم😂😂😂)

    • عززیزم اونی که تو میگی دستاورد کاردان است که من خودم اونو دارم ، دستاور کاراگاه فرق داره. در ضمن اونی که تو میگی شاغل نیست ناظره ، شاغل یعنی خرید و فروش کردن. چیزی نمیدونی لطفا کامنت نده

    • نه درست میگه بالای 500 تاکاراگاه هست
      ولی در مورد شاغل هق با توه

    • کاردان بالای 100 تاس
      و این که نمیتونی شاغل شی بیب
      شایدم میشه ول من کسی رو ندیدم

    • ویانا جان من فکر کردم منظورش برسی کردن تست هست بعدشم خب همه ی آدما اشتباه می کنن خود تو هم حتما بار ها اشتباه کردی و کاردان بالای ۱۰۰ تست هست نه ۴۰۰

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.