5 سال پیش 10 اسلاید 1,051 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • یه چیز رو جا انداختی
    اتاری دستی ها که شکل هواپیما بود من کلی ازشون داشتم حیف زود خراب میشدن
    ممنون با این پست دلمون رو شاد کردی از ته قلبم ارزو میکنم خدا دلت رو شاد کنه

  • عالیییییییی دستت دردنکنه یادش بخیر

  • وااای عالیییی عالیییی عالییییی😂😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • وای همش بود . من جامدادیم شکست / از اون بر چسب ها از بس زیاد خریدم هنوز دارم / از اون ترقه ایی ها هنوز هم دوس دارم / فانی باف دارم و بلدم ببافم / خودکار اکلیلی هم هنوز دارم ولی استفاده نمیکنم / از اون لیوان ها هم دیدم ولی نداشتم / فقط اون کیف رو نداشتم که آرزوش رو همیشه داشتم

    • هرچی بود دوران قشنگی داشتیم :)
      مثه این دهه نودیا از اون اول گوشی و تبلت
      بیخ ریشمون نبود با همین چیزا سرگرم بودیم :)🥺

  • خیلیییییی عاااااالی بود😍😍😍😍
    چ دوران قشنگی بود 😍

  • دقیقا چه خاطرات خوشی داشتیم من هنوزم یادمه بستنی سوتیارو کلی تلاش کرده بودم یوناس رو نگه دارم بابام برام فلوت درست کنه صبح اومدم به بابام به گم یازده تاشده دیدم اصلا نیست مامانم انداخته اشغالی 😐😐
    تست خیلی عالی داشتی

    • 🥺😂اون موقع با همین دلخوشیای کوچیکه قشنگ بود :)

      فدات🥺❤️

  • وای یادش بخیر چه دورانی بود🙁
    میشه کپی کنم🙃❤️

  • من اون فانی بافت هارو درست کردنشون موقع ای یاد گرفتم که دیگه اصلا نبود 😐

  • یادش بخیر
    هعی داشتیم حوشی میکردیماا که یهو گقتن بزرگ شدی

  • وای خیلی سم بود این پست این کیف چرخیارو که میردیم مدرسه چه حس شاخ بودن داشتیم😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.