اگر علاقه به بازی های اول شخص شوتر هستید. این رو از دست ندید..... به شخصه این بازی مورد علاقه منه....
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگر علاقه به بازی های اول شخص شوتر هستید. این رو از دست ندید..... به شخصه این بازی مورد علاقه منه....
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
این بازی عالیه
ولی به نظر من بهترین نسخه فارکرای فارکرای2عه
ممنون بابت کامنت..
فاکرای ۵ شاهکاره👌👌(پیشنهاد میکنم قسمت های دیگه ی فرنچایز فارکرای هم بازی کنید که حرف ندارن)
بابت نظرت ممنون
عالی بود
ببخشید شما پسرید یا دختر
میخواستم باهاتون دوس شم
من پسرم..
باشه
حالا میشه دوست شیم؟?
باشه
مرسی
لطفا خودتو معرفی کن بعد من میکنم
تست خوبی آفرین 👍👍👍
ممنون بابت کامنتی که دادید...
بازیش عالیه😍😍😍
عزیزم خوب که اومدی زیر تست من نوشتی تست به درد نمخوره الان من بنویسم چه حالی بهت دست میده لطفا خودت هم نزن به اون راه که من نگفتم🙂😑😢🥺
بازی کردمش 😍خیلییی هم قشنگه 😍
ممنونم که تو تست شرکت کردی..