اینم پارت 2 بریم ببینیم😂❤️
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینم پارت 2 بریم ببینیم😂❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چالش1:حیوون مورد علاقت؟😂❤️
سگ و گربه
چالش2:کوسه یا نهنگ؟😂❤️
نهنگ
رفت تو لیستم🤣❤️
😹✊🏻
چ ج۱:پاندا
جچ۲:کوسه
😍❤️
عالی بود جررررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چالش ۱:خرس قطبی ، روباه قطبی ، خرگوش قطبی ... کلا قطبی ها رو دوس دارم به همراه گربه 😅😁
چالش ۲: انتخاب سخت است🥲😐ولی به نظرم ... 😶واییییییییییی خیلی بدجنسی😐😐😐آهان نهنگ ولی کوسه هم خوبه ولی بیشتر نهنگ😫😫😫😫خب... نهنگ😁😁😁😁
😂❤️
جررررررررر😂😂😂😂
😂
چالش 1 = خرگوش ، مار ، تمساح ، جغد ( ببخشید زیاده😂)
چالش 2 = کوسه نهنگ🦈🐳🐋🐬 ( ش*ت😂🐕)
خواهش میکنم😂😂
چ.1:گربه🐱
چ.2:کوسه🦈
😂💗
عالی بود😂 خسته نباشی
مرسی😍❤️
چالش ۱:خرگوش(نه به خاطر جونگکوک واقعا خرگوش دوست دارم)
چالش ۲:نهنگ
آره خرگوش کیوته🙂❤️
چالش۱=خرگوش
چالش۲=میتونم بگم هیچ کدوم؟
اره😂❤️