چرا باید چیزی بنویسمممم؟؟؟😐
سلام😀از وقتی اومدم تو تستچی توی بلاگ هر روز این کامنت تکرار میشه : ( کسی فهمید نبودم؟نه من برا هیچکس مهم نیستم . . .) یا مثلا : (میخوام از تستچی برم هیچکس منو دوست نداره)
وقتی تو این کامنت رو میزاری یعنی خودت قبول داری هیچکس دوست نداره خب نمیشه به زور با جلب توجه کسی رو وادار به دوست داشتنت کنی❤ ببین،خیلی از کاربرا هیچوقت این کامنت ها رو نمیزارن اما خیلی آجی دارن و افراد دیگ ای ک تو تستچی دوسشون دارن!
یا مثلا خیلیا میگن : میدونم تستام مزخرفه ولی بهشون سر بزنید خب تو خودت قبول داری ک تستات خوب نیستن! از دیگران چه انتظاری داری؟
اینا فقط تو تستچی نیستن! تو دنیای واقعی،وقتی میگی من زشتم و اصلا قیافه خوبی ندارم از دیگران چه انتظاری داری؟ خودت داری میگی زشتم پس باید انتظار هر جمله ای که بهت توهین کنه از طرف دیگران باشی!
صبر کن، وقتی تو خودت ررای خودت ارزشی قاٸل نیستی؟چه انتظاری از دیگران میش داشت؟ وقتی خودت از خودت متنفری انتظار داری همه دوست داشته باشن؟
فقط خواستم بهت بگم ، این تویی که خودت رو میسازی این تویی که با اخلاقت با رفتارت با طرز صحبت کردنت شخصیتت رو به دیگران نشون میدی پس خودت هم باید برای خودت ارزش قاٸل شی ، تا وقتی از خودت متنفری منتظر باش تا دیگران هم بهت تنفر بدن! تو ی آدم بی ارزشی تا وقتی خودت برای خودت ارزشی نداشته باشی❤
میدونی..اثرات بیکاریه که برای یه تست که یک سال پیش منتشر شده ۵۰تا کام عدد بفرستی؟!:)
۵۰
۴۹
۴۸
۴۷
۴۶
۴۵
۴۴
۴۳
۴۲