بچه ها اگه شما هم افسردگی دارید لطفا لایک کامنت و فالو فراموش نشه💕
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها اگه شما هم افسردگی دارید لطفا لایک کامنت و فالو فراموش نشه💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هیچ وقت از ته دل نخندیدم روزام همیشه تکرارین😔
من افسردم
مرگ خودمو هر دقیقه می بینم هیچ اشتیاقی به زندگی ندارم و معتقدم این دنیا واقعا ارزش زندگی کردن رو نداره چون اطرافت پر آدمایی هستن که هر روز دارن ازت استفاده میکنن یا تو رو هرروز میفروشن میدونید اسم اونا چیه درسته اسم اونها رفیق هست خیلی هاخودشون رو جای اون ها میزند ولی رفیق واقعی خودتی.همونطور که چارلی چاپلین گفت:رفیق واقعی من آینه است چرا که وقتی که گریه میکنم هرگز نمی خندد.
بجا اینکار برین روان شناس نیاز به دارو دارین
نه نیستم🙂
😐👍
نات افسرده نیسم😐
😐
واقعا افسردم فک کنم دکتر لازم شدم ╭(╯ε╰)╮
منم
افسردم...
هیشکی درکم نمیکنه و واسه کسی مهم نیستم..
شبا با گریه میخابم و با گریه بلند میشم
فقط از خانوادم در برابر خاسته هام نه میشنوم ینی تا حالا نشده بگن اره
حتی ب خاطر این ک کیپاپرم و کره رو دوست دارم مسخرم میکنن
میخاستم ایدل شم ولی بابام نزاشت
روزام تکراریه
هیچکس کمکم نمیکنه
هیچکس درک نمیکنه
هیچکس بم توجه نمیکنه
درکل مرگ بهترین گزینه و کلمهی ممکنه🙂💔🥀
آیی عزیزم منم همینو خیلی سخته نگران نباش سروزی درست میشه بیا یک ذره دیگه تحمل کنیم