5 سال پیش 6 اسلاید 181 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • سلنا مادرش دوست گیلراین بوده و قبل مرگش سلنا رو میسپره دست گیلراین.
    سه سال از آراگورن کوچک تره و با هم بزرگ میشن.
    بعد کشته شدن اراتورن این دو تا تو ریوندل بزرگ میشن.
    سلنا موقع داستان یاران حلقه همراه داداشش بوده و اونم به یاران حلقه ملحق میشه.

  • اسم سلنا لقب سلینار اسم پدری سلیا
    نام مادری الیسل
    کرکترم یه انسانه وقتی خیلی بچه بوده پدر و مادرش بر اثر حمله اورک ها کشته میشن ولی مادرش قبل از مرگش اونو میسپاره به گیلراین و آراتورن.

  • یه سوال اسم الفی از کجا بیاریم؟ منکه هرچی گشتم نتونستم برا خودم اسم انتحاب کنم😕

    • درود
      توی آردا بری یه مقاله مفصل در مورد برگردان اسم خودت به الفی هست

  • عالیییییی بود ، از شخصیت السا هم خوشم اومد راستی خواهر دوقلوم هم از شخصیت السا خیلی خوشش اومد ، فکر کنم از من بیشتر .

  • من هزاراااان هزااار اوسی آردایی دارم😅😐
    ولی همشون یه ربطی به مایگلین دارن😐😂🌌اصن این بشر(الف البته)همیشه در صحنست😂
    به هرحال یکیشو میگم دیگه😐🌌
    آرنا/Arena اسمشه.به الفی کوئنیا میشه طوفان.
    این دختر مایگلینه(از مادرشم بهتره ندونین...کلا مادرش نیست😐🌌💔)
    دو سال از ائارندیل بزرگتره موقع سقوط گوندولین فرار می‌کنه و از همون موقع دنبال انتقام گرفتن از توره چون پدرشو کشته.
    ولی سالها بعد وقتی بالاخره تور و ایدریلو پیدا می‌کنه نمی‌تونه تورو بکشه چون عاشق بچش شده(بچش ائارندیل نیست اونم خودم ساختم😐😂)

    • عععرررررر
      بخدا من تو رو میکشم با بابابزرگم چی کار داری 😂😂😂
      شوخی کردم منم دچار سندروم عاشق پسر منفی ام 😂😂
      بیخیال به نظرم تا تو اولای ورودت به تستچیه داستانش رو بزار البته اون شخصیتی که میدونی بیشتر میگیره

    • داستان اینو که فک نکنم چون یکم مورد داره😐😅که نگفتم
      ولی شاید یکی دیگشونو بزارم😅

    • واییییییییییی منم خیلی مایگلین رو دوست دارم.

    • 😃😃😃

  • واو چقدر معرکه بود!❤❤❤❤❤❤ یه سئوال چند ساله تالکینیستی؟
    آجی من یه همچین شخصیتی درست نکردم😐 تا الان میشه گفت فقط چند ماهه که طرفدارشون شدم :)

    • چرا آخه چرا 😂😂😂😂
      من تقریبا 4 یا 5 ساله تالکینیست ام تقریبا از وقتی 12 یا 13 سالم بود

  • وای چقدر خفن😳😱
    من که نتونستم شخصیتی درست کنم.
    حتی بهش فکر هم نکردم.😐😂
    ولی خب خیلییی از السا خوشم اومد داستانش را می نویسی ؟

    • راس میگی آجی ؟😐😂
      ولا چون زیاد طرفدار نداره نمینویسم وگرنه تا داگور داگوراث ادامه پیدا میکنه

    • اخه اجی حیفه داستانش خیلی قشنگه.💔
      اره کلا خیلی کم تالکنیست توی تستچی هست.🥺😕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.