اگر این نشونه ها رو داری "ممکنه" به خاطر افسردگی باشه :)
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگر این نشونه ها رو داری "ممکنه" به خاطر افسردگی باشه :)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
♡ ♡ هاے گایز من یـہ ایـבل تازـہ کار تیپاپ هستم بـہ ؋ـنام میگن کریستال اسم چوے جیسو هست نام استیجم لیا هس خوشحال میشم بـہ تست هام سربزنیـב و ؋ـالو کنیـב اـבمین مایل بـہ پین؟ ♡ ◉━━━━━━─────── ↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ⇆
ج.چ:مهدیه:هیدهم😐💔💃
گاهیونگ:گنویهاگ😐💔💃
جعر من همشو دارم اما افسرده نیستم
خودم میدونم نیستم
همه بهم میگن افسرده ای اما نیستمممم
من خودم میدونم افسرده نیسمممم
همه رو دارم
عاممم بچه ها ی چیزی میگم ک بیاین هرکی این تو پسره با هامون داداش باشههر کی تو این تست هم دختره با هامون عاجو باشه اوک؟🧊🖤
سیلام خو من دوتا تا علائم داشتم کم توجهی ک ب چش افسردگی نمیبینم چون مح الن نوجوونم ممکنه بد بین باشم و اینکه انرژی زیادی مث قدیما ندارم همین راستی عاجی میشیح؟
راشینم ۱۳ سالح تو رو سونی صداح میکنم تو چیح صدام میکنیح؟
من همشون رو دارم 😿
انلا عر درسته 🤣
نشی ک لازمی 😹😹💓
هاااعاااایچ میای عاجی شیم؟ 😹💜
من همه رو داشتم☹️💔
اره 😻
من دینا 13 اند یو؟
منم لونام ۱۲ 😹 بهت میگم اونی😐🙃
تو چی میگی بم😁
اولین نفری که بهم میگه اونیییی😻😻😻😻😻
عاااام نمد😿
دوست داری چی صدات کنم؟ 😹
بهت میگم فوفو😻
پس سارانگه اونی😊🧡
رححح...فوفو اسمممم جدیـــدم
سارانگه فوفو😹😻
عاجی کیوتمم😹😹
فداتدشممممم😂💜👄
نشی که لازمی 😹😹😹💓
خو... 😹🔗
یکی بیاد فازمون و کفش کنه چرا اینجا کامتت میدیم😐
کفش😹😹😹😹😹
عام نمدددد
کجا پیام بدیم؟ 😹