وقتی یکی بم میگه تو نمیتونی بدون من زندگی کنی 🙄💜 خب بزن بریم😂👇💜
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وقتی یکی بم میگه تو نمیتونی بدون من زندگی کنی 🙄💜 خب بزن بریم😂👇💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میشه بهم پیام بدی باهام دوست شی من ۶ ساله ارمی هستم میشه توروخدا.
ج.چ:ن ولی امروز بیرو بودم بعد مامانم داشت با گوشیم حرف میزد خودم بهش دادم تا با مامان بزرگم حرف بزنه بعد چند دقیقه ک نزدیک خونه شدیم داشتم دنبال گوشیم میگشتم😐😂
یا خدا داشتم ب ی اهنگ فک میکردم یهو الان گوشیم پلی کرد😐اتفاقا میگفتم دوس ندارم پخش بشه البته تو ذهنم😐😂
چ:نه
من بدون جین و تیهونگ هیچم ۷ سال دیگه شما جسد منو پیدا خواهید کرد
چالش: تا حالا گوشیتو تو یخچال فراموش کردی؟😐😅💜❤🌈
اگه نه پس آفرین خوب مواظبش هستی😊👏💜🌈
اگه آره پس بزن قدش😐😂✋💜💜🌈
نه ولی من ی بار گوشیمو خونه ی مامان بزرگم که شمال هست جا گذاشتم 😐 افسردگی گرفتم 😐 باز اومدیم شمال پیداش کردم 😐👌
تو شمال😳😐👏
من بدون گوشیم هیچ جا نمیرم و اصلا بدن گوشیم خارج نمیشم😂
بله 🤪
یک بار داشتمفیلم می دیدم حواسم به فیلم بود گوشی و گذاشتم توی خخچال و بعد شیرینی و گذاشتم تو دیگه یادم رفت بر دارم خب😐
😂من یکی از اهنگای بی تی اس تو تلوزیون در آمده بود بعد تو همون موقع مامانم ازم آب خواست😐💔 بدو بدو رفتم یخچال گوشیمو گذاشتم آب و اوردم🤣🤣💔
ج چ: آره 🔫😐😂
یه بار ژله درست کرده بودم. گوشی هم توی دستم بود. گوشیم رو به عنوان ژله گذاشتم تو یخچال 😂 تا فردا صبح داشتم دنبالش میگشتم 😐
یه بار هم عروسکمو گذاشت تو یخچال 😐🎎
😂بزن قدش✋😂😂من رفته بودم آب بردارم که گوشیو گذاشتم یخچالش و آب بردم بعدم مادرم گوشیو تو یخچال پیدا کرد😂😂💜🌈
ج_چ:نه 🙄یه روز داخل ماشین جاش گذاشتم داشتم میمردم😂دیگه بزارمش تو یخچال😬😬😬ولی از من بعید نیست😂🤣
😂😂من بعضی وقتا تو کمد هم فراموشش میکنم😐💔💜🌈
🤣🤣🤣🤣🤣🤣