6 سال پیش 10 اسلاید 10,745 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • باهات مشکلی ندارن

  • یه لحظه سر اینکه سلاق گرفتمو زدم گریم گرفت😭چون همیشه بخاطر این قضیه مسخره میشم:)))

  • دوسال پیش
    پشمام

  • واقعا که اصلا درست نیست تست واقعا مسخره بود من که تو ی تهران نیستم 🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧⛄️🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧⛈⛈⛈⛈🌩🌩⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈🌩⛈⛈⛈⛈🌩⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈😢😢😢😢😰😰😰😰😰😰😰😰چراااا. اخه. ;(((((((

  • دوست ندارن.... ولی دوسم دارن در واقعیت🤨خب مثل اینکه جواب دروغ دراومد در کل بد نبود🍓

  • شرمنده اما تو حتی اسم بهترین دوست منم نمی دانی چه برسه بخواهی بدانی منو دوست داره یا نه

  • ما تو تهران زندگی نمیکنیم دلیل نمیشه اونایی که تستت را انجام بدن حتما تهرانی باشن

  • تست غیر منطقیه تو نمیتونی از رفتارامون تشخیص بدی که دوستامون دوسمون دارن یا نه مثلا من خودم زیاد اجتماعی و مهربون نیستم ولی همه بچه های کلاسمون دوسم داشتن تازه حالا که مدرسمو عوض کردمم بم پیام میدن.درست نیست هر کسی یه چیزی جذبش میکنه مثلا من آدمای مغرور و جدی جذبم میکنن ولی دوستم به آدمای بی حوصله جذب میشه

    • عزیزم اگه یزره فکر کنی متوجه میشی که تست جنبه فان داره و فقط و فقط برای سرگرمیه مثلا تو میری تو یه سایت اطلاعاتتو میدی بهت میگه یه روز دیگه میمیری تو باور میگین ؟؟

  • دوسم ندارن
    خودم میدونم
    اگه هرکدومتون خوندید بفهمید ک بخاطر همین بود گذاشتم رفتم

  • ابجی جونم تو تنها دوست منی یعنی دوسم نداری کیوتِ اونی💔💔💔

    • انی سوچان من خیلی تو رو دوست دارم
      ن حالا که فکرش و می کنم دوست ندارم :
      하지만 나는 당신을 사랑합니다 (بلکه عاشقتم)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.