....♥ ♥....♥♥...... ..♥......♥.....♥.... ... ♥..........♥..... .......♥....♥......... ..........♥...........
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
....♥ ♥....♥♥...... ..♥......♥.....♥.... ... ♥..........♥..... .......♥....♥......... ..........♥...........
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من خودم موقعی که کلاس چهارم بودم آرمی شدم الان حدودا ۴ سال شده من مردادماه سال ۱۳۹۹ آرمی شدم
بایسم جین ورد واید هندسام هستش و
تمام
از اول میشناختمشون ولی ازشون خوشم نیومد کلاس زبان که می رم اونجا یه ارمی هست معلم زبانمان آزمون پرسید از کدوم خواننده خوشتون میاد اونم گفت BTS از اون به بعد دیگه تصمیم گرفتم ارمی بشم الانم نمیدونم ارمی هستم یا نه لطفا کمکم کنید بعضی وقتا احساس میکنم ازشون خوشم نمیاد احساس میکنم یه جورایی ارمی فیکم
دختر خاله ام بهم معرفیشون کرد💜💜
خدم دیدم مشون توی اینترنت بعد یه آهنگ ازشون گوش دادم ووووووو............ آرمی شدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
جررززز🤣واقعا ما چقد تفلکیم
دختر خالم 😉
عالی💙
کسی معرفی نکرد یروز یکی از اهنگاشونو پیدا کردم 😹
وایی 😍 منم خودم با بی تی اس آشنا شدم 🤦🏻♀️😂