امیدوارم خوشت بیاد لاولی :)💚🍃
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم خوشت بیاد لاولی :)💚🍃
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عزیزم تو توایس بهشتی ترین صدا مال جیهیو هست بعد تو اومدی سانا و جویی و نایون و نوشتنی جیهیو رو ننوشتی
ایدلایی که صداشون بهشتیه😐💔
تو اصلیاشو حساب نکردی💔
بکهیون خعلی صدای لنتیش ژلوفنه😌
عالی بود💛💛من خودم عاشق صدای بکهیونم خیلی صداش قشنگه🥺
بشدت موافقم
بله معلومه صدای رزی قشنگه💖💖😊
هر وقت ناراحتم یا اعصاب ندارم صداشو گوش میکنم🥺♥️
بایس خشمل خودمه💖🥺
می فهمم و قبول دارم حرفتو :)💜
آره خیلی صداش خشنگه
عزیزم ایتزی اینجوری itzy نوشته میشه:)
بنظرم صدای فلیکس استری کیدز هم خیلی قشنگه 💛
بله ببخشید[♡]
راست میگی :)🖇🍓
ج چ:جونگ کوک
منم :)🎬💕
تهیونگ هم صداش قشنگه....
بله گلم معلومه صداش خوشگله منتهی من آیدل هایی رو نوشتم ک صداشون خیلی بهشتیه :)🍉💕