5 سال پیش 6 اسلاید 317 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • فالوت هم کردم همچنین لایک

  • سلوم لیا جون
    فک کنم همزادیم اما من 12 سالمه و یزدیم.
    ایمم هم محیا
    منم به بزرگترام احترام زیادی میزارم اما داییم که 4 سال از من بزرگتره نه 😐
    فک کنم پسرا کلا هیچکدومشون دوست ندارن بهشون احترام گذاشته بشه.
    عاجی میشی؟

  • خوشحال میشم عاجی باشیم 🌸🐡
    آیدام ۱۳
    لقب هم هم = کیم ا/ت😂 مسخره ( اینو مامانم بم میگه ) و مهمترین ...... 《ÀŤ》
    ( بیفگرافیت خعلی کیوت بید 🍭🍨)

  • 𝓶𝓸𝓶𝓸
    خوشحال
    | 7 روز پیش
    منم استلام ¹² لقبام•~مومو•بستنی•پاندا•شیرتوت فرنگی🍨💕
    خش عاجی لیا🥺❤️

    منم خوشبختم لاو..

  • لیا عاشق اخلاقت شدم قربونت بلم من فن علی طباطبایی هستم باشه باییییی

  • سلام من ماریا هستم بیوگرافی من رو بخون اگه آجی من میشی باشه دوست دالم لیا جونم.

  • 𝓶𝓸𝓶𝓸
    خوشحال
    | 3 روز پیش
    اوو چنگده کیوت:)🥺🌸
    راصتی عاجی میشی لاوم؟

    ممنون‌گلم💕
    اوهوم🍉🍃
    لیا‌هستم‌۱۵‌ع‌کردستان🍷✨

    • منم استلام ¹² لقبام•~مومو•بستنی•پاندا•شیرتوت فرنگی🍨💕
      خش عاجی لیا🥺❤️

  • اوو چنگده کیوت:)🥺🌸
    راصتی عاجی میشی لاوم؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.