5 سال پیش 8 اسلاید 987 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • چالش 3- 🙂این برای وقتی که میخوام غم و حال بدم رو پنهان کنم
    و این 🙃شادی
    و از نظر تو هم فکر کنم همین باشه

  • چالش 1- همه رو دوست دارم ولی
    قبلا یکم بیشتر شوگا رو دوست داشتم 🐸🌼

    چالش 2- بله

  • راستی منم قبلا یه همچین تستی ساخته بودم
    اما با هم خیلی فرق دارم فکر کنم تو از خودت نوشتی اما من از گوگل آوردم😅
    مال من با مال تو یکم تفاوت داره🙂

  • او تی سون هستم
    بله دقیقا درسته چون من شبیه اونام 🤣👍🏻
    من کلا هر اخلاقی دارم واسه همین او تی سون هستم دیگه
    و کلا از هر کدومشون یه چند تا اخلاق شبیهشون رو دارم🙂
    ولی جوری که نشون میدم، اخلاقم بیشتر به جی هوپ میخوره🙂
    من درونگرام و اخلاق ها گوناگونی دارم💕🙂
    در مورد ایموجی حرفی ندارم🤣💜

  • جیمین بایستمه
    بله و واقعا راسته شخصیته درست بود مخصوصا نوشته ابیه😆😆😆😆

  • ۱-جین
    ۲-آره فقط زیاد از رو برو آروم نیستم
    ۳-رضایت؟😂

  • من ته یونگ لاورم
    از کجا اخلاقم و چشمام رو حدس زدی جادوگر😐😐😪👌

  • چالش ۱ : شوگا
    چالش ۲ : از هر کدوم یه ویژگی داشتم
    چالش ۳ : این دو تا ایموجی به معنای اینکه ناراحتی ولی نمیخوای نشون بدی
    تستت بسی عالی بود👌💜

  • کوک لاورم ولی شخصیت نامجون شوگا و جیمین رو دارم 🙂

  • ج‌چ1:اوتی‌سونم
    ج‌چ2:نمد‌چون‌اوتی‌سونم😂
    ج‌چ3:نمد‌واقعا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.