من گفتم نیا ولی خب اه اومدیم باز خوبه :)))🕊💕👑 خوش اومدی^-^🐾🐥
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من گفتم نیا ولی خب اه اومدیم باز خوبه :)))🕊💕👑 خوش اومدی^-^🐾🐥
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تمامممممم اعضاااااااا .
ج چ ^^نامجون
خیلیم عالی کیوتم🐥🐾
عررر الهی من برات بمیرم جیمین😭😭💔
خدا نکنه صویتم🐋🕸
من ابن جریان رو میدونستن هقققق..اگه حتی گوره رو دیسبند کنن که برن دنبال زندگیشون ناراحت نمی شم..چون هدف من خوشحالی اوناس ..نه خودخواهی ما.. 2.عکس همشونه موقع گرفتن گرمی🤧💜
آر معلومه لاوم🍓🍃
ج.چ :جین و کوکی
عالی بود اما یکم غمانگیز
عالی لاوم :))))🍿🍕
خیلی قشنگ بود عکس جیمین صفحه گوشیمه♥️
قربونت برم نفسم :)))🍫🍭
خیلیم عالی🕊👑
اجی اره میدوسنتم جیمین عشق یک ظرفه داشته ولی جریان کامل رو نمیدوستم 🙃💔🥺
میدونی اونی من همیشه اعضارو به عنوان ی دوست صمیمی میدیدم. دوستای صمیمی که خیلی بهم کمک کردن و هیچوقت کراش نبودم چه بقیه اعضا چه بایسم که نامیه اگه خبر بدن که تو رابطه خوبی هستن خوشحال میشم از ته دلم و خب مشخصه که اعضا لیشترشون تو رابطن ولی نمیگن بخاطر یکسری. ارمیا...... مدتی دنبالشوندم کردم روز متوجه شدم یکی از مشکلاتم که خیلی وقت بود داشتم و به روح و جسمم اسیب میزد. و حتی شاید به ایندم اسیب میزد رفته و اجی باورم نمیشد
که اون مشکلات حل شد🙃💜
بنگتن خیلی بهم کمک کرد🙃🍇
واقعا متاسفم :)))💔
همه چی خوب میشه :))💕