نکته های زریف بگم که... فالو=فالو کامنت=کامنت. لایک=لایک فقط اینو اعلام کن
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نکته های زریف بگم که... فالو=فالو کامنت=کامنت. لایک=لایک فقط اینو اعلام کن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط اون دوراااااا🙂 بچه بودم نگاش میکردم احساس اسکولی بهم دست میداد
عالی بود خیلی سم بودن😂
مرسی😍🤩❤️😘
فقط ۷ و ۹🤣🤣🤣🤣🤣
خیلی سم بودن مرسی🙂🙂🙂
مرسی هانی❤️😘
😂😂🙌🏻💥
😂👍👍🏿
Alee bood. Age didy to part 4 dastanet che nevestam medoni chera ingilisy u minevisam raste roset mobarak mobina joonam😍😍
اره خوندم🎠🍫🍭
عالیی بود🍭😊
🎉🎉🎉🎉🦄🦄🦄🦄🍓🍓🍓🍓🦋🦋🦋🦋🍭🍭🍭🍭🎠🎠🎠🎠🍫🍫🍫🍫🍰🍰🍰🍰🌼🌼🌼🌼
روز همه دخملا مبارک خودم هم دخملم
😍😍😍😘😘😘🥰🥰🥰
❤️🦄🍰🦋🍭🎠🌼🍫😍🎉🌻🍓
حالا این خوبخ روز سگ نوشته بود😐ما روز سیرابیم داریمو روز پسر نیس😎ینی کاملا بفهمانم ی دختر بهتره یا چی😐😎
😂😂✋🏼بزن قدش
بزن:) 👊
خودم میدانم زیاد جالب نبود😐🤚