5 سال پیش 8 اسلاید 499 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • خیلیا دیگه هم هستن مثل سویون و سی ال و مونوبیل و دامی و ریوجین و ال ای و جسی از همه مهم ترشون نیکی

  • عاشق کارد بی و لیسا ام

  • عاشق کارد بی ام

  • جنی و کاردی بی از اونای دیگه بهتره رپشون😻

  • عالیبب
    خودم فن بلک پینکم دو سال یا بیشتر بایسم جنبه🤤🥺
    و فن کاردی هم که هستمممم😂🤘🏻🤘🏻💜💜 عشقهه
    میگم دری تست معرفی مو خوندی؟

  • در نهایت
    حتی اگه رپش افتضاح باشه باید بهش افتخار کنیم چون اون وسط کشک نیست حالا تو میخوای بگی رپ جنی بهتره بگو لیسا هم کشک باشه ولی این درست نیست چون لیسا واقعا سختی کشیده الان هم دلش خیلی برای بابای واقعیش تنگ شده بابای واقعیشم آشپزه گناه داره😭💔

    • بنظر من لیسا رپش خیلی بهتر از جنیه البته ب جنی لاورا بر نخوره🙂🤝🏻

  • ادامه...
    لیسا خیلی دلش واسه خانوادش تنگ شده میتونه بره تایلند و دیگه بر نگرده ولی به خواطر ماهاست که نمیره ولی واقعا سخته تو شهری که فقط توش ۳ دوست داره زندگی کنه
    لیسا همشه تا دیر وقت تو انبار کمپاپی وایمیساد تا تمرین کنه هر بارم میوفتاد زمین و جوری زخم میشد که با خودش میگفت من به هیچ دردی نمیخورم باید برم تایلند💔. لیسا این همه تلاش کرده سختی کشیده خیلی تلاش کرده رپش اینجوری شه چون اول میخواسته وکالیست بشه ۵ سال هم هست که خانوادشو ندیده فقط یه بار مامان باباش اومدن کره ولی زود رفتن💔

  • جنی هم خوبه ولی من کویینو بیشتر دوست دارم وقتی گفتم لیسا الکی نگفتم ♡دقیقه ۲:٠٠ داخل اهنگ بومبایا ♡اهنگ ایس کریم دقیقه ۲:٠۶♡ قسمت رپ کاور لیسا از اهنگ دوجاکت ♡ و ثانیه ٠٠:۲۵ لاو سیک گرلز (دختران دخباخته) ♡ من یاد اینا افتادم چون واقعا عالی میخوند و اینکه اگه رپ جنی بهتر هم باشه باید به لیسا هم اهمیت بدیم چون اون اولش رپ و انتخواب نکرد انتخواب اول لیسا وکال بود لیسا این همه راه از تایلند اومده کره به نظر شما دلش واسه خانوادش تنگ نمیشه؟ پدر بزرگش تو روز تولدش فوت کرد ولی نتونست بره و الان کره هست

  • لیسا /جنی

  • لیسا 💕🥺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.