سلام من آمدم با یه تست دیگه امیدوارم که خوشتون بیاد لایک کنید کامنت بذارید اگه دوست دارین اگه فالو هم کنید چه بهتر
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام من آمدم با یه تست دیگه امیدوارم که خوشتون بیاد لایک کنید کامنت بذارید اگه دوست دارین اگه فالو هم کنید چه بهتر
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دقیقا خصوصیات اخلاقی خودمه منم دی ماهی هستم آرمی هستم و تو غلط خوردی که جیمین رو دوست داری جیمین فقط مال منه با اینکه پسرم ولی مال منههههه
😂😂نه دیگه جیمین ماله کنه
خدایی تو پسری ؟
😐😂
من یه روز بعد کریسمس به دنیا اومدم •-•
سارن 16 سالمه
بم میگن کوآلا VS دنس رپ (توصیحش طولانیه یعنی جوری میخونم که فق خودم بلدم دنسش رو برم و خیلی سخته )
من رقصنده و رپر عالی هستم
آهنگساز و تهیه کننده ی اهنگ هم هستم
بعصی از اهنکا رو من ساختم ولی بعضیا باز خوانی کردن و به اسم خودشون زدن
جذابم
قدم خیلی بلنده ولی متاسفانه کمبود وزن دارم
پوستم روشنه و ورزشکارم
مترجم هم هستم هم کره ای هم انگلیسی
ممنون که خودت رو بهمون معرفی کردی سارن جان
عالییییییی👌🏻❤
لطفا برای ماه مهر هم بزار😁
ممنون از تستت❤😘
باشه چشم حتماً
تستت عالی بود 💖💖💖 منم دی ماهی هستم 💖💖💖💖
❤️❤️
من متولد ۱۱ دی هستم سردار آزمون هم متولد ۱۱ دی ماهه
چه جالب
عععاااللیی بود منم دی ماهیم و جیمین لاورم آجی میشی
اگه تونستی ب تستای منم سر بزن
خوشحالم که خوشت آمد
البته اسم من زهراست
13/5سالمه و لغبم :خدای آهنگ ،ترانه
باش حتماً سر می زنم