5 سال پیش 6 اسلاید 19 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • اگه واقعا همچین فکری کردی واقعا متاسفم چون غلطه

  • الهه ازت میخوام چیزی که بهت میگم رو به امیر بگی
    امیر من به عنوان برادر دوستت داشتم شاید اگه دوستی مون مجازی نبود میتونستم این علاقه رو بیشتر کنم و کنار هم باشیم ولی اینو میدونی مجازی نمی تونیم کنار هم باشیم و همدیگه رو دوست داشته باشیم ازت میخوام به عنوان داداش توی تستچی پیشم باشی چون اگه با هم مجازی دوست باشیم بهم وابسته میشیم و اگه هرکدوم مون مجبور باشیم بریم باعث میشه آسیب ببینیم ولی من به عنوان داداش دوستت دارم

    • باشه عزیزم😁
      سوگند جون شاید امیرم حس خواهر برادری بهتون دارن به هرحال رو چشم بهش اسکرین فرستادم😊
      سوگند جون من ازت بزرگترم بزار بهت بگم
      حق با توئه دوستی مجازی واقعا مسخره است اگه کنارهم بودین یا تو یه محله امکان پذیر بود مثل من و ....😀 اما یه روزی اون برمیگرده تهران یا برا تحصیل میر ه خارج ولی من میرم کره
      و دیگه همو نمیبینم ولی با این حال بازم ناراحت نیستم وخوشحالم و همیشه به یادشم 😊شایدم سرنوشتمون یه جایی بهم وصل بشه 😊حال خودتو خراب نکن
      من به عنوان یک نوجوون سعی کردم شاد باشم

    • اره جون داداش من همه جا هستم خخخخخخ

    • درسته

    • امیر از دست من ناراحتی؟

    • خخخخخ نه ناراحت نیستم

    • خخخخخخخخخخخخخخ عجب ملت چقد نابغه ان نمدونم چرا چرا انقد چراست

    • امیر میشه درست حرف بزنی رو مخ شدی دوباره :/

    • خخخخخ ولی چرا انقد چراست
      خخخخ اوکی من کاملا قاطی کردم

    • خدایا خودت صبر بده 😑😑😑😐😐😐

    • خوب که چی
      اصن ولش
      شایدم
      فکنم
      عاشق شدم













      کی به کیه عاشق خودمم خخخخخ میدونم خودشیفته ام
      چه کنم حال رل زدنو ندارم خخخخخ همش مپرسهه کجایی چع میکنی با کی هستی با کی میگردی
      راستی ممد چپل چلاق شده مجبورم بیام ایران دوباره برم کره

  • عررررررررر هققققققققققققق پسرم 😭💕💕💕غودایا من به فداش

  • وای بایس ناناسم 💕

    • 😐😐😐😐😐😐😐😐😐جررررذرررررررررررر
      این ذ وسط این همه ر چه گو.هی. میخورد؟؟؟

  • واییی بایسم😍😘🤩
    بهترین لیدر 🎉🎉🎊🎊🎊

    • خوشحال😀😀😀😀من فکنم تنها کسی بودم تست تولد ساختم براش😐😐😐😐

  • بهترین لیدر موسیقی دنیا بهترین پرنسس کی پاپ❤❤سوهو کسی که میگه اکسوالا دوست دختراشن💖💖

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.