Hi ARMY 💜 امیدوارم حالتون خوب باشه💚
پس میرسیم به یه موضوع اونم اینکه این عده کلا نمیفهمن😂😂
باشعور باش😂(سخن بزرگان آگوست دی اعظم😂)
چشات در بیاد😂😂😂
پس وقتی به هیترا بی توجهی میکنیم دلیلش همینه😏
تا منو میبینن خفه میشن😂😂😂
چقد شبیه من و دوستامه😂😂😂😂
تا بفهمی شاه کیه😏
مال بعضیا که اصن اعتماد به لوستره😂😂😂
شما پیدا میکنین؟؟😂😂
والا به خدا😒😒😂😂😂
چطوری شتر؟؟؟😂😂😂😂(جنبه داشته باشین ناراحت نشین برا فانه🤨)
قابل توجه هیتران😏😂😏😂😏😂
خودم انقدر بدم میاد به یکی پیام میدم میره تا ۳۰ سال دیگه😒😒 ولی خودم خیلی زود جواب پیام میدم😁
جنس ارزون خریدار زیاد داره......
الهی آمین😂😂یا رب العالمین😂خدا بهمون رحم کنه😂😂😂
خب راست میگه😒😒😂
والا تلویزیون که هیچی نداره یعنی اون کانال میزنی داره اخبار میده اون کانال میزنی داره سمت خدا میده😂😂😂یعنی هرجا میزنی هیچ چیز به درد بخوری نداره😒🤦(قیافه جیمینو😍😍)
خب حرفی ندارم😁😐
راست میگه من یه بار با یکی تو کلاس والیبال دوست شدم بعد همون فرداش باهام قهر کرد اما یه بار تبلتم ۳ روز شارژ نگه داشت با اینکه کلی باهاش کار کرده بودم😒
BTS✌🏻💜حالا این یه چیزی گفت باز شما نرین به معلماتون بگین دهنتونو سرویس میکنن😂😂به قول معلما اون گفت خودت بنداز تو چاه تو باید بندازی؟؟خدایی اگه یه بار معلمت این جمله رو نگفته باش مطمئن باش ایرانی نبوده😂😂😂(تو کامنتا بگو در چه مواقعی گفته یا اولین تجربت از این جمله رو بگو)
اِ اِ اِ منحرف نشید😐 زشته 🤨🤨 اَخه اَخه😂😂😂😂😂
اینم یه دونه استثنا از گروه شاینی☺️☺️ایربگ پراید😂😂😂
بای بای💝💝 چالش : چشم بسته بنویس چه ژشت زشتی😂😂😂😂
چع زست زستی