..........
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
..........
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط سومییی🤣🤣
چی شد که با نمره کم مردم؟؟؟؟
به خاطر سوسک مردممم،عر یه سوال چرا اسلاید ۵رو انجام نمی دن؟
تئوریاش غیر منطقی بود
درمورد اونکه گفته بود جهان تموم شده..
منظورش از همین وضعیه ک الان داریم
خیلی از اتفاقایی ک الان تو دنیا داره میفته
حدودا از همون 2012 وضع جهان بد شد..جنگ و نژاد پرستی و بیماری..
و خب از این زاویه اگه نگاه کنیم اره تموم شده..ولی رویا؟ بیخیال..منطقی نیست
هیچکس توی رویا نمیتونه چیزای فیزیکی رو حس کنه
یکی از دانشمندان معتقده که زندگی ما فقط یه بازیه ، هیچی توش واقعی نیست این توهم اکسیژنه که رو ما اثر گذاشته همه حرفاش منو یاد ماتریکس میندازه
کلا با سوالام همه تئوری هات رو زیر سوال بردم😐😕😎😅😊
اگه جهان تموم شده یعنی مردیم، چجوری وقتی مردیم رویا میبینیم؟
خواب ها از کِی اینقدر واقعی شدن؟
یه سوال نسخه من توی جهان موازی چند بار میمیره؟
سوال منم بود:|
سوسک ها از کِی آدم میکشن؟
چطوری که من تو شکم مامانم گوشی دستم😂😂😂😂😂😂
من بخاطر عنکبوت مردم😢😢