اجی ها دوستون دارم کسی جا موند بگه؟؟؟
J_hope💟 اجی J_hope💟تازه باهاش اشنا شدم فکنم ارمیه مهربونه اجی اگه هستی اعلام حضور کن بیشتر بشناسمت😍😍😚😚😘😘داستان اشنایی غیر منتظر با بی تی اس هم مال همین اجی هست حتما بخونین
عشق من اجی سوگند😚😘😜😍 ایشون بهترین اجی م هست خیلی مهربونه از من کوچیکتره پس من اونی اون هستم😁😂😂ارمی هست و ۱۲ سالشه توی ماه تیر سیزده سالش میشه بزنم به تخته اجیم خیلی خوشگله 😍😘😘😘چندتا داداش تو تستچی داره 😍😌تست میخوام ایندتو بهت نشون بدم مال ایشونه😍😌😚اجی اعلام حضور میکنی
اجی بیتا هیچکس حریف ش نمیشه😂😂😁😁😁😁 خیلی باحاله از همه نظر خوبه اسم شوهرشم هیونینگ کای(برا مسخره میگه)طرفدار بی تی اس و تی اکس تی هست یه زمانی زن من بود ولی بهم خورد از بس سوگند فضولی کرد😁😂😂😂گرگی که عاشق شنل قرمزی شود (بین یانگ عشق) صاحب این داستان هستن😍😍😚😚😘😘
⟭⟬유라⟬⟭ اجی یورا عشق من 😘😚شاگرد قشنگم خیلی مهربون و کیوته همیشه از دعوا جلو گیری میکنه از من کوچیکتره و خلاصه همچیش بیسته 😚😘بزنم به تخته همش عکس ایدل هارو میزاره پروفایلش 😌😌😃ریکشن بی تی اس اگه بزنیشون و داستان شروعی دوباره مال واموال ایشون هستن 😂😂😂یورا چطوری؟؟؟
اجئیییییییی کوثر که اسمشو به اضغر جوجه تغییر داده 😍😍😂😂😂😂خیلی دختر خوبیه جزو اولین دوستامه خیلی وقت ازش خبری ندارم ولی بعضی تستاشو انجام میدم😊😊😊 بهترین تست وجدید ترینش پیشگویی های کیپاپ(تایید نشده!!!) هست
اجی ها دوستون دارم کسی مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😘😘😍😍😍😍 معرفی کنم👇👇 سلام من الهه هستم ۱۵ سالمه و انگلیسی رو بلدم وچند سال دیگه مدرک میگیرم کره ای وژاپنی هم در حد پایه بلدم اما الان تقریبا ۴۰ درصد زبان کره ای رو بلدم ارمی. اکسول.بلینک.اوتاکو . پاترهد. میراکولر و طرفدار تی اکس تس هستم 😌😌😊😊یه خورده مشنگم من گلم تو منگلی با هم میشیم گل منگلی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اجی میشی؟؟
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سلام اجییی