💜کپی کن ارمی عزیز💜👋👋👋👋😁
سلام. آرمیای گل همتون میدونید که جیهوپ قبلا یکیو دوس داشته ولی دختره جیهوپو ول کرده رفته😔 ولی با این زخم عمیقی که داره باز هم میخنده و نمک گروهه... باز هم همرو میخندونه و اسمشو گذاشته هوپی(به معنی امید😍) پس چرا بعضی آرمی نماها😒 دلشو میشکنن، بهش هیت میدن، دوسش ندارن... آرمی نماها، جیهوپ عضوی از گروهه... جیهوپ امید گروهه...💜🙂💜🙂
جیهوپ با نمک و کیوت گروهه... پس لطفاااااا اذیتش نکنید و دوسش داشته باشین جالبه. مثلا تو یه برنامهای وقتی کوک یا هر کدوم از اعضا خودشونو معرفی میکنن، صحنه میخواد از جیغ و داد هوادارا منفجر بشه... ولی وقتی ب جیهوپ میرسه، انگار اصلا هیچکس هیچی نمیفهمه و نمیبینه😑 نه دستی نه جیغی واقعا اینه حقش؟؟؟؟ جیهوپ به همه ما امید داده، جیهوپ یه فرشتس، جیهوپ یه گوله نمکه، باور کنین این حقش نیس🙂😔💜💜💜💜
بیاید تا میتونیم حمایتش کنیم ب آرمی نماها بفهمونیم جیهوپ تنها نیس😒 جیهوپ همه مارو داره پشت خودش ک مثه کوه پشتشیم و هواشو داریم✌️✌️💜💜 در ضمن آرمی نماها، آرمی واقعی اونه ک همه اعضارو اندازه هم دوس داشته باشه، نه مثله بعضی که با اسم بعضیاشون نا آشنا هستن😒😒
بیاین این پیامو تا جایی ک میتونین کپی کنید... حتی من خودم از رو یکی دیگه کپی کردم... به نظرم خیلی واجبه که همو اینو بدونن که جیهوپ فرشته ماس😍💜 باید بدونن هیترا و آرمی نماها نمیتونن اذیتش کنن، نمیتونن دلشو بشکنن😒😊 نمیتونن و نخواهند تونست... جیهوپ= کیوت=عشق😍💜
بهترین آرمی های روی زمین، ممنون ک تا اینجا این متنو خوندی و ممنون ک قراره کپی بکنیش🤭💜😍😍💜💜 و شما هیترا و آرمی نماها، با حرفای دروغ و مزخرفتون نمیتونین کاری کنید... پس الکی تلاش نکنید✌️💫
💜کپی کن ارمی عزیز💜👋👋👋👋😁
شاید کپیش کردم😊♥️