5 سال پیش 15 اسلاید 546 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • اسلاید ۹ و ۱۱ خیلی ناراحت کننده بود😭😭

  • اسلاید 9 و11 خیلی ناراحت کننده بود😭😭

  • نامجونااا 😭😭😭😭💔اوپاااا می‌دونم هرگز اینو نمیبینه مسخرس هه چون اینچ دارم واسه تو مینویسم نامی تو بهترین آیدلی بهترین لیدری بهترین مرد دنیا بهترین کسی که بهم امید داد تو به همه ما آرمی همه چی یاد دادی اوپا مونی کی گفته تو زشتی زیبایی تو اینقدر کیوتهههه ای قربونت شم مننننن 😭😭😭😭😭😭

  • نامجون،عاشقتم
    اگه ی روزی میتونستم ببینمت،مطمئن باش اون روز روزی بود که از خوشحالی در حین ریختن گوله گوله اشک،سکته میکنم.و از عشق تو میمیرم.من عاشقتم.خیلی خیلی دوستت دارم.

  • این به چند زبان گفت🤨😐😐😐🤣🤣🤣🤣🤣🤣آقا ما نفهمیدیم

  • کی گفته نامجونا زشته.... خودم خفش میکنمممم با همین دستای کوچولوم(😹😐)
    کسی حق نداره به نامجون من بگه زشت

  • اون کوچوسگا کجان بزنم جرشون بدم
    نامجون فرشته زمینیه ما ارمی های واقعیه
    اونا ارمی نمان
    واقعا متاسفم براشون

  • اسلاید آخر واقعی نی من نامجون خودشو معرفی میکنه خودمو پارعع میکنم دوستمم همینطوره شاید مارو نبینه ولی تا پای جون حمایتش میکنمممم🥺🤘🏻

  • الهی بمیرم واسه نامجون😭
    کی گفته نامجون زشته😤
    نامجون خودشو معرفی کرد دست نداره؟!😟
    نامجون نفس کشیدنشم دست داره👏🏻👏🏻
    من با افتخار میگم من دو تا بایس دارم و چون الان این تست رو دیدم نمیگم واقعا نامجون یکی از بایس هامه💜

    نامجون عاشقتم❤
    I LOVE NAMJVN❤

  • خیلی گریه کردم🥺اخه نامی چشه حالا چون چش شگا زشت میبینه دلیل نمیشه زشت باشه اون از همه قشنگ تره چون ی ارمی هسم اینو نمیگم چون واقعیته اینو میگم😤😤😤I love you so much, you idiot, you are the most beautiful💜💜💜💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.