سلام بزن بریم تست را انجام بدیم 😃😃
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام بزن بریم تست را انجام بدیم 😃😃
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اوففف شما خیلی عقبین فصل 3 اومده فصل 4 هم قسمت یک اومده والتیرییک انقدر قوی شده که صقف بخونه ترکید با پرتاب و حرکت جدید والت که نگو حمله فلش بنگ
تو عقبی داداش من تمام فصل هاشو یعنی 3،4،5و 6 رو دیدم حدود سه بار از هر کدوم از اول تا آخر دیدم😐
خوشبختم
راستی من یک داستان از فرفره های انفجاری نوشتم تو برسیه پارت یکش اگه خواستی سر بزن
وای شو برگشت آخ جونمی جون.
عاجی ماهی دیدی برگشت؟
عاجی میشی؟
روشا ۸ سالمه
البته منم مینا ۱۱ سالمه
من هم طرفدار شو هستم هم فیلی(بچهها تو فیلم میگفت فیلی فیری نیست🖐️)
منم همینطور✋
عالیه منم بیشتر طرفدار شو هستم
منم😍😍
شو عالیه
عالی
من هم طرفدار شو هستم هم فیری هم کریستینا
من دیروز اونو دیدم
امروز نتونستم ببینم کلاس داشتم💔
شب ساعت ۹ میبینم
ممنون من بیشتر طرفدار شو هستم 😍😍
طرفدار این هستی ؟ 😁 نمیدونم چرا اسمشو نمیتونم بگم 😂😂😂 هجی کن برام 😂😂😂 من از کریستینا عکس گذاشتم دوست داشتی ببین ، راستی قسمت امروزو دیدی ؟ 😃 شو رفته تو یه تیم آمریکایی 😃 نشونش داد این یعنی به زودی وارد انیمه میشه 😆😆😆😆😆 جییییییییغغغغ 😆😆😆😅😅😂
نه طرفدارش نیستم 😂😂 به تستت هم دیروز سر زدم
اره امروز شو رو نشون داد 😍😍
ولی بعد ها قشنگ تر میشه